Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید کوشکی، گفت: با تصمیم خانواده سردار بی سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری بنا شده است پیکر شهید اسکندری در همان مقبره‌ای که سال ۹۶ مردم شیراز برای ایشان احداث کرده‌اند، به خاک سپرده شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: مراسم تشییع این شهید بزرگوار صبح فردا ۱۷ مردادماه مصادف با عاشورای از میدان شهدای شیراز آغاز شده و به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) ادامه خواهد پیدا کرد و بعد از برگزاری مراسم تشییع، پیکر این شهید بزرگوار به گلزار شهدا برای خاکسپاری انتقال داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5558180

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم 1401 عبدالله اسکندری مراسم تشییع محرم 1401 مراسم عزاداری ماه محرم بوشهر ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها همایش شیرخوارگان حسینی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تاسوعای حسینی سیلاب اردبیل تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.

در مراسم غبارروبی گلزار شهدای خرمشهر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.

هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد