Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@17:26:53 GMT

تساوی مردان شطرنج ایران مقابل هلند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۳۸۹۲

تساوی مردان شطرنج ایران مقابل هلند

تیم ملی شطرنج ایران در المپیاد جهانی شطرنج به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش ایران اکونومیست و با اعلام فدراسیون شطرنج، تیم ملی شطرنج آقایان ایران ز در دور نهم مسابقات المپیاد جهانی شطرنج به مصاف تیم ملی قدرتمند هلند رفت و با نتیجه ۲ بر ۲ به  تساوی ارزشمند رسید.

سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو، برابر سوپر استاد بزرگ "آنیش گیری" به تساوی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی میز دو استاد بزرگ سید محمد امین طباطبایی برابر استاد بزرگ "فان فورست" به تساوی رسید و روی میز ۳ استاد بزرگ "پویا ایدنی" رابر استاد بزرگ "بنجامین باک" به تساوی دست یافت.

 همچنین روی میز چهار، استاد بین المللی "سید خلیل موسوی" برابر مکس وار مردان درحالیکه در لحظاتی از بازی برتر میدان بود به تساوی رضایت داد تا بدین ترتیب تیم ملی شطرنج آقایان ایران با نتیجه ۲ بر ۲  به تساوی ارزشمند دست یابد.

تیم ملی شطرنج بانوان ایران در دور نهم مسابقات المپیاد جهانی شطرنج برابر تیم ملی ونزوئلا با نتیجه   ۲/۵ بر ۱/۵ پیروز شدند.در این دور روی میز یک، استاد بین المللی بانوان "مبینا علی نسب" برابر حریف خود به تساوی رسید.

روی میز دو و سه، استادان فیده بانوان "آنوشا مهدیان" و "آناهیتا زاهدی فر " برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

همچنین روی میز  چهار، استاد فیده بانوان "میترا اصغرزاده" درحالیکه در اکثر لحظات برتری قاطع داشت بازی را به حریف خود واگذار کرد تا بدین ترتیب  تیم ملی شطرنج بانوان ایران با نتیجه ۲/۵ بر ۱/۵ از سد ونزوئلا بگذرد. 

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی شطرنج

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی شطرنج تیم ملی شطرنج استاد بزرگ روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

به گزارش جام جم آنلاین، دیدار‌های دور سوم گروه C جام ملت‌ های فوتسال آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (دوشنبه - به وقت ایران) برگزار شد که در مهم‌ترین بازی، ژاپن و تاجیکستان مقابل هم به میدان رفتند.

ژاپنی‌ها که برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، از پس تاجیکستان برنیامدند و این بازی به تساوی یک - یک انجامید.

در مسابقه همزمان نیز تقابل تیم‌های کره جنوبی و قرقیزستان با تساوی ۵-۵ پایان یافت.

تاجیکستان و قرقیزستان با این نتایج، پنج امتیازی شدند و به دنبال تساوی در بازی رودررو، بر حسب تفاضل گل با ایستادن در رده‌های اول و دوم گروه، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا که پنج بار جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برده و یکی از مدعیان اصلی مسابقات به شمار می‌رفت، با چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار گرفت و حذف شد.

با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌های آسیا مجوز شرکت در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب می‌کنند، سامورایی آبی از شرکت در دوره آتی جام جهانی بازماند.

دیگر خبرها

  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی