Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور تیم مذاکره‌کننده کشورمان در گفت‌وگو با تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران گفت: برای کشورهای غربی روشن است که هیئت ایرانی آماده توافق است.

مرندی افزود: هر چقدر به مرحله تصمیم‌گیری نزدیک‌تر می شویم، خبرها به گوش می‌رسد که فشارها از داخل برخی کشورهای غربی علیه توافق شدت پیدا می‌کند. طرف غربی برای کاهش بحران انرژی هم که شده، باید تصمیم‌گیری بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/تسنیم

 

منبع: فردا

کلیدواژه: مرندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ سیلو برای خریدگندم در آذربایجان‌غربی آماده شده است

خسرو شهبازی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۱۴ سیلو برای خریدگندم در استان آماده شده، گفت: ۱۸ کارخانه آرد و نان هم مشغول فعالیت هستند که آمادگی تولید آرد کامل باکیفیت را دارند.

وی اضافه کرد: پارسال بیش از یک میلیون تن گندم در استان تولید شد که حدود ۶۸۳ هزار تن گندم مازاد بر نیاز زارعان خریداری و در سیلو‌ها ذخیره سازی شد و استان به رتبه ۵ کشوری در تولید گندم ارتقا یافت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی ادامه داد: امسال ۶۹ هزار و ۱۰۵ تن کود مورد نیاز مزارع گندم استان تامین شده و این میزان نسبت به سال زراعی گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

شهبازی در ادامه گفت: با وجود بارش‌ها و پراکنش نامناسب در پاییز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تامین کود لازم پیش‌بینی می‌شود در سال زراعی جاری حدود یک میلیون تومان گندم از مزارع زیر کشت این محصول در استان تولید شود.

وی افزود: ارقام گندم‌تولیدی برای افزایش راندمان تولید در مزارع استان که به زارعان گندم‌کار توصیه‌شده در گندم آبی شامل پیشگام، حیدری، میهن، زرینه و ارقام دیم شامل آذر ۲، باران، واران، هما، صدرا، جام و هشترود است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امسال هم طرح جهش‌تولیدگندم در دیم‌زار‌های استان با استقبال کشاورزان مواجه شده است، اضافه کرد: سطح زیر کشت گندم امسال ۳۰۳ هزار هکتار گندم دیم و ۱۰۵ هزار هکتار آبی است که از این میزان ۱۸۹ هزار هکتار زیر طرح‌جهش‌تولید‌گندم در دیم‌زار قرار گرفته است.

به گفته شهبازی، بیشترین شهرستان که در این طرح همکاری دارد، بوکان است که ۴۵ هزار هکتار گندم زار آن در طرح‌جهش‌تولید در دیم‌زار‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • اردوغان: کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • آماده شدن ۱۴ سیلو برای خرید گندم در آذربایجان‌غربی
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • ۱۴ سیلو برای خریدگندم در آذربایجان‌غربی آماده شده است
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است