Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: با تصمیم خانواده شهید عبدالله اسکندری، پیکر مطهر شهید اسکندری مدافع حرم در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده خواهد شد.

سردار سعید کوشکی، گفت: با تصمیم خانواده سردار بی سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری بنا شده است پیکر شهید اسکندری در همان مقبره‌ای که سال ۹۶ مردم شیراز برای ایشان احداث کرده‌اند، به خاک سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: مراسم تشییع این شهید بزرگوار صبح فردا ۱۷ مردادماه مصادف با عاشورای از میدان شهدای شیراز آغاز شده و به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) ادامه خواهد پیدا کرد و بعد از برگزاری مراسم تشییع، پیکر این شهید بزرگوار به گلزار شهدا برای خاکسپاری انتقال داده خواهد شد./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار شهید اسکندری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم

 پیکر مطهر شهید مدافع حرم «بهروز واحدی» که در حمله ارتش تروریستی آمریکا به مواضع جبهه مقاومت در استان «دیرالزور» سوریه به شهادت رسید، روز گذشته (سه‌شنبه) در حرم‌های مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) تشییع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیکر‌های شهدای غزه در خیابان‌ها به خاک سپرده می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان در سراب
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد
  • درگذشت پدر شهید والامقام رحیم میراب اورنگ
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم