Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@10:27:02 GMT

طلا و نقره كشورهاى اسلامى به نام دو ملى پوش پاراشنا

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۳۹۷۹

طلا و نقره كشورهاى اسلامى به نام دو ملى پوش پاراشنا

به گزارش ورزش سه، در ادامه بازی های کشورهای اسلامی، امروز یکشنبه شانزدهم مرداد ماه، نمایندگان تیم ملی شنا در مرحله فینال با حریفان خود رقابت کردند.

در ماده ۴۰۰ متر آزاد سینا ضیغمی نژاد با ثبت زمان ۴:۴۲:۳۷ موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد. شاهین ایزدیار دیگر نماینده کشورمان در این ماده، با ثبت زمان ۴:۴۳:۵۵ در رده دوم ایستاد و به نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل ظریف نیز با ثبت زمان ۵:۱۹:۴۸ در رده چهارم این ماده قرار گرفت.

در ماده ۱۰۰ متر پروانه نیز، سینا ضیغمی نژاد با ثبت زمان ۱:۰۶:۹۲ در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی این مسابقات شد.

گفتنی است نمایندگان کشورمان فردا در ماده های ۲۰۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی با حریفان خود به رقابت می پردازند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین ایزدیار بازیهای کشورهای اسلامی 2022 قونیه ثبت زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی

پپ گواردیولا یکی از بهترین و پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال جهان است.

گواردیولا از سال ۲۰۱۶ هدایت منچستر سیتی را برعهده دارد و دوران تاریخ سازی را با این تیم انگلیس سپری کرده است به ویژه در فصل قبل که برای نخستین این باشگاه انگلیسی را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاهی رساند.

گمانه زنی‌ها درباره زمان جدایی گواردیولا از سیتی زیاد است هر چند که این سرمربی اسپانیایی بار‌ها اعلام کرده است که از حضور در سیتیزن‌ها لذت می‌برد.

شبکه فوتبال انسایدر انگلیس اعلام کرد که گواردیولا در تابستان ۲۰۲۵ منچستر سیتی را ترک خواهد کرد.

گواردیولا تا تابستان ۲۰۲۵ با سیتی قرارداد دارد و طبق اعلام این شبکه انگلیسی قراردادش را تمدید نخواهد کردو از تیم جدا می‌شود.

این شبکه انگلیسی همچنین اعلام کرد که گواردیولا مانند یورگن کلوپ برای مدت استراحت خواهد کرد و قصد ندارد بلافاصله بعد از جدایی از منچسترسیتی هدایت یک تیم را برعهده بگیرد.

منچستر سیتی با هدایت گواردیولا در ۶ سال اخیر ۵ قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورده است. سیتیزن‌ها در فصل جاری هم از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا هستند و البته که در هر دو رقابت کار بسیار سختی پیش رو دارند.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی طوسی در رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • نایب‌قهرمانی پدیده ۱۴ساله پینگ‌پنگ ایران در دنیا
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • آغاز دور جدید تمرینات ملی پوشان پاراشنا از ۱۷ فروردین