Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:32:03 GMT

برد شاگردان نکونام در جدال با تیم مهاجری

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۴۰۱۶

برد شاگردان نکونام در جدال با تیم مهاجری

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک بازی تدارکاتی به برتری رسید.

فولاد خوزستان امشب در یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم نفت مسجدسلیمان بود. 

به گزارش ایسنا، این بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان نکونام به پایان رسید.  دو گل فولاد را ساسان انصاری به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا که در شرایط بحرانی مس رفسنجان را تحویل گرفته و کار سختی در زمان ورود به این تیم داشت، حالا پس از سپری شدن 9 بازی از نیم‌فصل دوم و یک دیدار جام حذفی، هیچ شکستی را تجربه نکرده و امروز هم برابر فولاد خوزستان موفق بود و سه امتیاز دیگر گرفت.

نویدکیا امروز بیشتر از تمام بازی‌ها در کنار زمین جنب و جوش داشت تا بازیکنان مس رفسنجان به خودشان بیایند و بهترین عملکرد را در تقابل با فولاد خوزستان و همه توان‌شان را بگذارند و سه امتیاز را بگیرند که این اتفاق هم افتاد و توانستند به برتری یک بر صفر برسند.

محرم پس از سه تساوی اخیرشان مقابل ذوب‌آهن، استقلال تهران و پیکان به دنبال یک برد بود تا جایگاه جدولی تیمش را ارتقا بدهد که در جدال خارج از خانه برابر فولاد خوزستان این اتفاق رقم خورد و برتری یک بر صفر در این دیدار موجب شد موقتا به رده نُهم صعود کنند.

نویدکیا که امروز برای لحظاتی هم بخاطر از دست رفتن موقعیت‌های حساس توسط سجاد شهباززاده و محمدمهدی محبی هم کلافه بود، در نهایت با خوشحالی و گرفتن سه امتیاز بازی با فولاد خوزستان را پشت سر گذاشت.

دیگر خبرها

  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند
  • فولاد خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم
  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • خلاصه بازی جذاب استقلال و شمس آذر؛ شاگردان نکونام به صدر بازگشتند
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد