Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا،  آن هیش بازیگر آمریکایی نامزد جایزه امی پس از تصادف اتومبیل که باعث شد وسیله نقلیه اش در شعله‌های آتش بسوزد، در یک وضعیت وخیم به بیمارستان منتقل شد.

این حادثه صبح روز جمعه ۵ آگوست در منطقه مار ویستا در لس آنجلس، در نزدیکی خانه هیش رخ داد.

این بازیگر ۵۳ ساله برای فیلم هایی از جمله «دانی براسکو» با بازی جانی دپ و آل پاچینو، «سدار راپیدز» و بازسازی فیلم «روانی» شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر و فیلم های ویدیویی به دست آمده توسط رسانه آمریکایی TMZ نشان می دهد که هیش در حال رانندگی یک مینی کوپر آبی رنگ بوده که بعدا در صحنه تصادف به شدت آسیب دیده است.

به گفته اداره آتش نشانی لس آنجلس (LAFD) این وسیله نقلیه با یک خانه دو طبقه برخورد کرده و آتش سوزی شدیدی را به وجود آورده است.

توماس جین دوست هیش به دیلی میل گفت که وضعیت این بازیگر «باثبات» است و علیرغم اینکه با دستگاه تنفس می کند «انتظار می‌رود» از پس این وضعیت بربیاید.

یک منبع نزدیک به هیش نیز گفت که این بازیگر خوش شانس است که زنده است و سوختگی شدیدی دارد و بهبودی طولانی مدتی در پیش روی وی است.

کد خبر 696304 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره این بازیگر معروف کره‌ای در ۵۲ سالگی/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جی جین هی بازیگر کره ای که به دلیل بازی در نقش افسر مین جانگو در مجموعه تلویزیونی جواهری در قصر و نقش آفرینی به عنوان امپراتور سومجونگ در سریال افسانه دونگ‌یی در ایران شناخته می شود، به تازگی تصاویری از تغییر تیپ و چهره اش در ۵۲ سالگی منتشر کرده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895942

دیگر خبرها

  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • تغییر چهره این بازیگر معروف کره‌ای در ۵۲ سالگی/ عکس
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • عکس| سپیده بازیگر زن سینمای قبل انقلاب بعد مدت‌ها آفتابی شد
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان