Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:01:39 GMT

زائران کربلا هنگام خستگی چه می‌کنند؟+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۴۳۵۸

زائران کربلا هنگام خستگی چه می‌کنند؟+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

دریافت 6 MB

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به کربلای معلی، اغلب زائران، از آنجا که به صورت زمینی، به سرزمین نینوا می آیند، در طول مسیر مجبورند که مسیرهای طولانی را محوطه مرز ایران و عراق یا قبل و بعد از آن، متحمل شوند.

یا برای مراجعه به حرم امام حسین (ع) یا حضرت عباس (ع)، مسیر بین هتل یا مسافرخانه شان تا حرم چند کیلومتر، پیاده روی کنند اما از آنجا که زائران علاقه بسیار دارند که ساعت ها در حرم بمانند و ضمن عزاداری و زیارت، به مناجات و راز و نیاز بپردازند، بعضا دچار خستگی بدنی می شوند و نیاز به استراحت پیدا می کنند، بنابراین، در گوشه ای از حرم، مکانی تعبیه شده است که زائران می توانند به آنجا مراجعه کنند و ساعتی را به استراحت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مکان پیش از ورود به باب زینبیه، توسط پله های برقی، قابل دسترس است و می تواند صدها زائر را همزمان در خود امان دهد.

بنابراین، زائران کربلا، در هیچ شرایطی، احساس ملال و خستگی نخواهند داشت.

برچسب‌ها ماه محرم عراق پروندهٔ خبری تکیه ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم عراق ماه محرم عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بسیاری از اسناد خطی علما و مفاخر قزوین در خیابان قزوین کربلا وجود داشته است که در حال حاضر سرنوشت نامعلومی دارد، پس تنها عقد تفاهم‌نامه نمی‌تواند برای شهر مؤثر باشد بلکه باید پس از آن باید به دنبال تعاملات دوسویه برای همکاری‌های بیشتر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم اللهیاری امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه علنی شورا در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه پیش‌نویس خواهرخواندگی فیمابین شهر ینچوان چین در استان نینگ شیا و شهر قزوین، اظهار کرد: باید عقد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی با شهرها به انتقال تجربیات و بهره‌مندی از تعاملات دوسویه اقتصادی و فرهنگی بینجامد.

وی افزود: این سوال مطرح می‌شود که اگر با شهر کربلا تفاهم نامه خواهر خواندگی داریم چرا نباید به مسئله تغییر نام خیابان قزوین در این شهر ورود کنیم و از ظرفیت خواهرخواندگی در راستای تغییر نام خیابان استفاده نکنیم.؟

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: بسیاری از اسناد خطی علما و مفاخر قزوین در خیابان قزوین کربلا وجود داشته است که در حال حاضر سرنوشت نامعلومی دارد، پس تنها عقد تفاهم‌نامه نمی‌تواند برای شهر مؤثر باشد بلکه باید پس از آن باید به دنبال تعاملات دوسویه برای همکاری‌های بیشتر بود.

اللهیاری با اشاره به فعالیت اپلیکیشن بهروب در قزوین برای خرید پسماند قابل بازیافت گفت: شهروندان از عملکرد و نحوه فعالیت این سامانه در قزوین اطلاع کمی دارند و اطلاع‌رسانی آن‌گونه که باید از سوی شهرداری صورت نگرفته است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقاب اسلامی اضافه کرد: سپاه پاسداران از بدو تأسیس تاکنون ثمرات و افتخارات بی شماری داشته است و در عرصه‌های مختلفی برای ادای رسالتی که بر دوش داشته و به نقش‌آفرینی پرداخته است.

کد خبر 746886

دیگر خبرها

  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • انواع درد دندان‌ و علل آن | خودمان برای تسکین درد چه کار کنیم؟ | چه زمانی به دندانپزشک مراجعه کنیم؟
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید
  • چه زمانی برای تست روانشناسی به مراکز مشاوره مراجعه کنیم
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد
  • کرامت مردم هنگام مراجعه به دستگاه‌ها باید حفظ شود
  • واکسینه شدن نیمی از زائران قمی حج تمتع
  • تاکنون نیمی از زائران قمی حج تمتع واکسینه شدنه اند