Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان تأکید کرد کشتی‌گیری که به مدال جهانی فکر می‌کند به نام رقبا اهمیتی نمی‌دهد. - اخبار ورزشی -

محمدرضا مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیتش برای حضور در مسابقات جهانی 2022 بلگراد اظهار داشت: از نظر فنی و البته روحی شرایطم خوب است، فقط یکی دو روز به خاطر تزریق واکسن دچار ضعف شدم، اما بعد از آن تمریناتم را دوباره از سر گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که سال گذشته نیز عضو تیم ملی فرنگی در وزن 72 کیلوگرم بوده است، تأکید کرد: مسابقات جهانی پارسال را به دست فراموشی سپردم و سعی کردم از تجربه‌ای که در اسلو به دست آوردم، در بلگراد استفاده کنم و در جهانی امسال بهترین نتیجه را بگیرم.

مختاری که در جام تختی موفق شد مدال طلا بگیرد، ادامه داد: بعد از جام تختی، در مسابقات قهرمانی آسیا طلا گرفتم و بعد از آنهم در مسابقات رنکینگ قزاقستان یک وزن بالاتر سوم شدم.

این کشتی‌گیر شیرازی همچنین در مورد رنکش در وزن 72 کیلوگرم تصریح کرد: چون در مسابقه رنکینگ‌داری که اخیراً رفتم، در یک وزن بالاتر کشتی گرفتم، رده ششم را در اختیار دارم. البته با توجه به اینکه کشتی‌گیر روسیه به بلگراد نمی‌آید و محروم است و اینکه آمویان به 77 کیلوگرم رفته است، در قرعه‌کشی رنک چهار را خواهم داشت.

مختاری راجع به غیبت روس‌ها در مسابقات جهانی پیش رو خاطر نشان کرد: زیاد به این موضوع فکر نمی‌کنم. برای من خیلی فرقی نداشت که روسیه باشد و یا نباشد، کشتی‌گیر روس هم مثل بقیه رقبا کسی که می‌خواهد اول شود باید همه را ببرد. من صد درصد به مدال فکر می‌کنم و برای رسیدن به آن نهایت تلاشم را خواهم کرد.

خیرآبادی: کاش فرصت حضور در مسابقات جهانی جوانان به عظیمی داده می‌شد/ درباره چرخه صحبت کردم سوءتفاهم شدترکان: می‌دانستم برخی در حد مسابقات جهانی نیستند اما به چرخه احترام گذاشتم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی ایران مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول

در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای تعداد سهمیه‌های کشتی ایران به عدد ۱۱ رسید و تنها کار کسب یک سهمیه کشتی آزاد به گزینشی جهانی کشیده شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای، تعداد سهمیه‌های کشتی ایران برای المپیک به عدد 11 رسید. در مسابقات جهانی بلگراد، تیم کشتی آزاد با رحمان عموزاد در 65 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم صاحب سهمیه المپیک شد و یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در دو وزن 74 و 97 کیلوگرم توانستند از پیکارهای گزینشی قاره‌ای کسب سهمیه کنند.

در رشته فرنگی نیز مهدی محسن‎‌نژاد در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم در صربستان کسب سهمیه کردند و امین کاویانی‌نژاد در 77 و علیرضا مُهمدی در 87 کیلوگرم نیز در بیشکک به سهمیه المپیک رسیدند تا سهمیه کشتی فرنگی برای حضور در المپیک کامل شود، اما تیم آزاد کشورمان باید طی دو هفته آینده در ترکیه حاضر شده و دنبال کسب سهمیه در وزن 57 کیلوگرم باشد.

علیرضا سرلک آخرین نماینده کشتی ایران برای کسب سهمیه وزن اول کشتی آزاد و آخرین سهمیه باقیمانده کشتی برای المپیک پاریس است.

آخرین مسابقه گزینشی المپیک، گزینشی جهانی است که دهه سوم اردیبهشت ماه در ترکیه برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک 15 تا 21 مرداد ماه در پاریس به انجام خواهد رسید. تیم کشتی آزاد ایران دوره گذشته با سهمیه کامل و شش کشتی‌گیر در المپیک توکیو شرکت کرد، اما تیم ملی فرنگی پنج نماینده در این رقابت‌ها داشت و در وزن 87 کیلوگرم از سه رقابت گزینشی (مسابقات جهانی، گزینشی قاره‌ای و جهانی) کسب سهمیه نکرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • سهمیه المپیک در دستان مهمدی
  • سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول
  • سهمیه کشتی فرنگی ایران کامل شد؛ مهمدی به المپیک رسید
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد
  • صعود مهمدی به نیمه نهایی
  • آخرین وضعیت سهمیه المپیک در کشتی آزاد | تداوم ابهام‌ها درباره حسن یزدانی
  • آخرین وضعیت کشتی آزاد برای المپیک/ دو وزن در هاله‌ای از ابهام