Web Analytics Made Easy - Statcounter



دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: عصر امروز در منطقه نوق این شهرستان یک ماجرای قتل رخ می‌دهد و ۱۰ نفر به قتل می‌رسند.

به گزارش فارس، ایمان شهسواری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان در ارتباط با حادثه عصر امروز رفسنجان اظهار داشت: قتل ۱۰ نفر تاکنون تأیید شده است و ماجرا در دست بررسی است.

شهسواری گفت: امشب شورای تأمین در بخشداری نوق تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است: کشته‌ها ۴ ایرانی و ۶ تبعه افغانستانی بودند.

فرماندار رفسنجان از دستگیری قاتل که در حال خروج از استان بوده خبر داد و گفت: گویا وی مشکل اختلالات روحی روانی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز از درگیری و کشته شدن تعدادی از اتباع بیگانه در بهرمان رفسنجان به دلیل اختلافات شخصی خبر داد و گفت: ضارب این نزاع از تعادل روحی و روانی برخوردار نبوده است.

رحمان جلالی افزود: تعدادی نیز حین درگیری اتباع بیگانه به منظور میانجیگری وارد نزاع می شوند که متاسفانه ضارب با سلاح سرد به آنها نیز حمله می کند و آنها را به قتل می رساند.

وی با بیان اینکه اختلافات ملکی و شخصی موجب راه افتادن این نزاع شده است تصریح کرد: ضارب قصد خروج از استان را داشت که توسط عوامل انتظامی در شهرستان انار دستگیر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: این نزاع به هیچ وجهه امنیتی نداشته و صرفا یک درگیری شخصی بوده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزاع گفتمانی ایران و رژیم صهیونیستی درگیری ان‌ها را به نقطه فعلی محدود نخواهد کرد

ما با آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه گفتمانی و دیگر حوزه‌ها در نزاع هستیم پس اینطور نیست که فکر کنیم اگر پاسخ رژیم را دادیم او به کلی کنار بنشیند.

 گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نرگس عبدلی- بعد از عملیات وعده صادق ما شاهد عملیات روانی بودیم که رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات وعده صادق به راه انداخته بودند و این جنگ روانی همچنان ادامه دارد. به گونه‌ای که این روز‌ها در هر محفلی سوالی که به گوش میرسد این است که آیا رژیم صهیونیستی پاسخی بر پاسخ ایران خواهد داد یا خیر.

 مهدی شکیبایی، کارشناس فلسطین، در این باره در گفتگویی با خبرنگار دانشجو گفت: ما با آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه گفتمانی و دیگر حوزه‌ها در نزاع هستیم. این‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مدام کارشکنی کرده اند. از اتفاقی که در طبس افتاد تا ترور دانشمندان هسته‌ای و مستشاران ما در سوریه و تا مشکلاتی که در قضیه‌ی هسته‌ای ایران در محافل بین المللی و بحث تحریم‌ها پیش آوردند؛ و افزود: پس اینطور نیست که فکر کنیم اگر پاسخ رژیم را دادیم او به کلی کنار بنشیند، البته ممکن است مقطعی کنار بنشیند از این جهت که الان در شرایطی نیست که بخواهد به آنچه رسانه هایشان اعلام می‌دارد جامه عمل بپوشاند.

 این کارشناس اظهار داشت: درگیری ایران و رژیم صهیونیستی به اینجا ختم نخواهد شد و تا آزادی قدس شریف، پیروزی مردم فلسطین و رهایی قدس شریف و ظهور، ولی عصر ادامه دارد؛ بنابراین این دو مسئله را باید جدای از یکدیگر دانست. اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ایران در سوریه لبنان یا درون خاک ایران یا هر نقطه دنیا انجام دهد؛ این به معنای تلافی رژیم در پاسخ به عملیات غرور آفرین وعده صادق نباید محسوب شود چرا که ما یک سیر درگیری ۴۵ ساله با رژیم صهیونیسیت و آمریکا را داشته ایم و این سیر ادامه دارد. مهم این است که کشور ما هر زمانی آماده هرگونه اقدام از جانب دشمنان خود باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت‌های عجیب از قتل پسر ۱۷ساله در تهران
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند 
  • روایت دوگانه از قتل پسر ۱۷ ساله
  • عاملان نزاع ودرگیری مسلحانه در شهر بم دستگیرشدند
  • درگیری لفظی خواهر وبرادر سیرجانی قتل پدر را رقم زد
  • نزاع گفتمانی ایران و رژیم صهیونیستی درگیری ان‌ها را به نقطه فعلی محدود نخواهد کرد
  • قتل پدر در پی درگیری لفظی خواهر و برادر 
  • پلیس در تعقیب قاتل پسر ۱۷ ساله
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه