Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@16:33:42 GMT

لاپورتا: منتظر خرید بعدی باشید

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۵۱۱۶

لاپورتا: منتظر خرید بعدی باشید

رئیس باشگاه بارسلونا باوجود جذب ۵ بازیکن به هواداران تیمش قول خرید جدید را داد و تاکید کرد که دی یانگ هم باقی می ماند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

آبی اناری ها باوجود مشکلات مالی نه تنها ستاره های بزرگ خود را حفظ کرده اند بلکه با بازیکنانی مثل رافینیا، لواندوفسکی، ژول کنده، فرانک کسیه و کریستینسن را جذب کرده است اما به نظر می رسد که خریدهای تیم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوان لاپورتا، رئیس این باشگاه گفت: ما تیم بسیار خوبی ساخته ایم البته هنوز فعالیت ما در نقل و انتقالات به پایان نرسیده است. بعضی از بازیکنان تیم را ترک می کنند و فعلا یک خرید جدید دیگر هم خواهیم داشت.

او درباره فرانکی دی یانگ هم که خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش می رسد، گفت: دی یانگ بازیکنی با کیفیت بسیار بالا است. ما پیشنهادهای درباره این بازیکن داریم اما دوست داریم که او باقی بماند. خود این بازیکن هم دوست دارد که در کنار ما باشد و در تیم بماند.

لاپورتا درباره بازگشت مسی گفت: مسی بازیکن پاری سن ژرمن است و من نمی خواهم دوباره درباره او صحبت کنم. ما به مسی مدیون هستیم و رابطه ما با خانواده جدید او خوب است. درباره اومتیتی و برایتویت هم باید بگویم که آنها با تیم قرارداد دارند اما به خوبی می دانند که درفهرست ژاوی جایی ندارند و باید تیم را ترک کنند.

به نظر می رسد که آخرین خرید آبی اناری ها برناردو سیلوا از منچستر سیتی باشد که گمانه زنی های زیادی درباره حضور او در نوکمپ به گوش می رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898578

دیگر خبرها

  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • ویژگی‌های افراد پر انرژی
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • چگونه ایرپاد های فیک را از اصل تشخیص دهیم؟
  • چه نکاتی قبل از خرید بلیط قطار باید بدانیم؟