Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود لشگری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه در مواقعی که وضعیت جوی مناسب نیست به طور پیوسته شاهد اعلام هشدارهایی هستیم که یادآوری می‌کنند از صعود به ارتفاعات خودداری شود، اما بعضاً شاهد این هستیم که بسیاری از افراد بدون توجه به این هشدارها برای کوهنوردی به کوهستان می‌روند که متقابلاً مخاطراتی را رقم می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لشگری با بیان اینکه طی بارش‌های اخیر و به دنبال آن سست شدن سنگ‌ها، یک سنگ چهار تنی از ارتفاعات دماوند بر روی چادر یکی از کوهنوردان سقوط کرده است گفت: متأسفانه چادر این کوهنورد در مسیر سقوط این سنگ بوده است.

سرپرست تیم امداد و نجات کوهستان رینه عنوان داشت: از همه عزیزان می‌خواهیم هنگان صعود به کوهستان حتماً تجهیزات کافی به همراه داشته باشند چرا که در همین مورد حادثه متأسفانه کوهنورد به دلیل عدم تجهیزات کافی در محل خطرناک شب مانی داشته و این حادثه به وقوع پیوسته است.

کد خبر 5558336

منبع: مهر

کلیدواژه: دماوند کوهنوردی حادثه محرم 1401 مراسم عزاداری ماه محرم بوشهر ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها همایش شیرخوارگان حسینی تاسوعای حسینی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تاسوعا و عاشورا عاشورا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • ناوگان اورژانس دیر با کمک خیرین تجهیز می‌شود
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • فیلم/مشاهده پلنگ در دماوند
  • مشاهده پلنگ در دماوند
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان