Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:47:01 GMT

دولت منابع بلاعوض برای جبرات خسارات سیل اختصاص می دهد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۷۲۳۷

دولت منابع بلاعوض برای جبرات خسارات سیل اختصاص می دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی در جمع مردم روستای خویه مرکز دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری گفت: از مناطق سیل‌زده در استان‌های مختلف کشور مانند چهارمحال و بختیاری دیدن شد.

مرتضوی تصریح کرد: با جاری شدن سیل اخیر بسیاری مردم به‌ویژه در روستاها خانه‌های مسکونی، ابزار اشتغال، زمین کشاورزی و دام‌های خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در سیل اخیر بسیاری امکانات زیرساختی مناطق مختلف سیل‌زده کشور مانند تأسیسات آب آشامیدنی خسارت جدی دیده و در حال ارزیابی از سوی گروه‌های کارشناسی است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار داشت: دولت برای تعمیر، مرمت و نوسازی واحدهای مسکونی خسارت‌دیده در سیل اخیر علاوه بر کمک‌های بلاعوض، تسهیلات مورد نیاز را به متقاضیان خسارت‌دیده پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات جدی جاده روستاهای دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ و خاکی بودن این مسیر افزود: عملیات اجرایی آسفالت قسمتی از این مسیر در سال‌جاری آغاز می‌شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور پیگیری‌های ویژه برای تصویب نهایی طرح توسعه شهرستان کوهرنگ را ضروری اعلام و تصریح کرد: در این طرح منابعی برای توسعه کوهرنگ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 5558496

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل سیلاب سید صولت مرتضوی محرم 1401 مراسم عزاداری ماه محرم بوشهر ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها عاشورا تاسوعای حسینی همایش شیرخوارگان حسینی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه تاسوعا و عاشورا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث غیر مترقبه از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول امهال از محل بند (د) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

کد خبر 6087491

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود