Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:08:21 GMT

سه جلسه تمرین تیم ملی در قونیه

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۷۸۱۰

سه جلسه تمرین تیم ملی در قونیه

​تیم ملی والیبال زنان ایران از زمان ورود به شهر قونیه تا امروز (دوشنبه 17 مرداد) سه جلسه تمرین بدنسازی و توپی در این شهر برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال زنان ایران برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان الساندرا کمپدلی که روز شنبه 15 مرداد از استانبول راهی شهر قونیه شده بودند، روز چهارشنبه 19 مرداد در نخستین مسابقه خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برابر ازبکستان به میدان می‌روند.

تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین روز ورود به شهر قونیه یک جلسه تمرین بدنسازی برگزار کرد و در روزهای یکشنبه و دوشنبه 16 و 17 مردادماه نیز دو جلسه تمرین توپی یک ساعت و نیمه داشت.

البته زمان و سالن اختصاص یافته به تیم ملی والیبال زنان ایران شرایط مدنظر کادر فنی تیم را نداشت و با درخواست صدیقه اسلامی سرپرست این تیم، شرایط مدنظر کمپدلی برای تمرین ملی‌پوشان از سوی میزبان مهیا شد.

سرپرست تیم ملی والیبال زنان درباره تمرینات این تیم در شهر قونیه گفت: خوشبختانه تمام برنامه‌های تمرینی بر اساس نظر سرمربی انجام شده و بازیکنان نیز وضعیت خوبی از نظر سلامتی و انگیره برای شروع مسابقات دارند.

صدیقه اسلامی تصریح کرد: تیم ملی والیبال زنان ایران ساعت 16 به وقت محلی روز چهارشنبه 19 مرداد در نخستین مسابقه خود به مصاف ازبکستان می‌رود و دو جلسه تمرین دیگر تا نخستین مسابقه خود خواهد داشت.

وی درباره دلایل تغییر برنامه زمانی تمرین پیشنهادی از سوی کشور میزبان گفت: برنامه اعلام شده هم از نظر مدت زمان تمرین، هم از نظر ساعت برگزاری که ظهر بود و سالن تمرین، مورد پسند سرمربی نبود و به همین دلیل درخواست تغییر دادیم که با هماهنگی مدیر برگزاری مسابقات، مکان و زمان تمرین را تغییر دادیم. حتی درباره تعداد توپ‌های تمرین نیز تجدید نظر شد و 30 توپ برای تمرین تیم ملی در اختیار قرار گرفت.

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان تیم ملی والیبال قونیه بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی تیم ملی والیبال زنان ایران جلسه تمرین شهر قونیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۷۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟

مبینا رستمی والیبالیست ایرانی تیم ملی ایران بوده که در سال‌های اخیر عملکرد موفق در تیم ملی والیبال زنان داشته است.  او که عضو تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بوده است سه سال است ورزش حرفه‌ای والیبال را آغاز کرد و توانست به اردوی تیم ملی راه پیدا کند.

ماجرای کامنت حمایت از اسرائیل

مبینا رستمی در فروردین ۱۴۰۳ بعد از حمله ایران به اسرائیل کامنتی تمسخر آمیز را در حمایت از اسرائیل به اشتراک گذاشت که موجب انتقاد بسیاری از مردم قرار گرفت.

مبینا رستمی والیبالیست جوان در واکنش به کامنتی حمایتی عجیب می‌گوید: «فکر می‌کنم صفحه اینستاگرامم هک شده باشه؛ من این کامنت را نفرستادم».

 

tags # والیبال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران