Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حامد بهرامیان» عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم‌اکنون ۱۶۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز قبل ۲۴ نفر کمتر است.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۴۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و حال ۱۵ نفر هم وخیم است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه آمار بیماران مثبت سرپایی و بستری با علایم کرونا در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۳۰ و ۶۹ نفر بوده است، گفت: این تعداد نسبت به روز قبل ۶۴ نفر بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آمار بیماران بستری جدید مبتلا به کرونا در استان ۳۹ نفر بوده و ۶۱ نفر هم در این مدت از بیمارستان ترخیص شدند.

چهار شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امروز (شنبه ۱۵ مرداد) شهرستان‌های گیلانغرب، صحنه، کنگاور و هرسین در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

بهرامیان افزود: براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، روانسر، جوانرود و پاوه هم در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: شهرستان‌های دالاهو، سنقروکلیایی، قصرشیرین و ثلاث باباجانی هم براساس رنگ بندی جدید در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی قبلی (هفتم مرداد) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان پاوه در وضعیت قرمز، شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، هرسین و کنگاور در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، صحنه، روانسر، سنقروکلیایی، دالاهو، ثلاث باباجانی، جوانرود و قصرشیرین در وضعیت زرد کرونایی قرار داشتند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.  

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی براساس رنگ بندی کرونایی قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند

به گزارش قوه قضاییه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند