Web Analytics Made Easy - Statcounter



دونده سرعتی کشورمان در بازی های کشورهای اسلامی رکورد ۱۰۰ متر ایران را شکست.

به گزارش خبرورزشی، مسابقات دوی ۱۰۰ متر بازی های کشورهای اسلامی امروز آغاز شد و حسن تفتیان دونده سرعتی کشورمان موفق شد رکورد ایران را بشکند.

او با ثبت زمان ۹.۸۸ ثانیه برای نخستین بار رکورد زیر ۱۰ ثانیه را ثبت کرد و راهی نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این مسابقه باد بیش از حد مجاز بود و رکورد وی به صورت رسمی ثبت نخواهد شد.

فرزانه بسیجی، بانوی دونده کشورمان هم با ثبت زمان ۱۱.۲۴ ثانیه رکورد ۱۰۰ متر بانوان را که در اختیار خودش بود را شکست و راهی نیمه نهایی شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به توافقات و دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا بیان کرد که اشتیاق گسترده عمومی در خیابان‌ها و میادین شهرهای پاکستان و بطور خاص در فضای مجازی به شکل کم سابقه ‌ای مشهود بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص سفر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به کشورهای پاکستان و سریلانکا در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: در سفر رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد.

وی همچنین نوشت: پیش از آن رییس جمهور محترم در شهرهای تاریخی لاهور و کراچی( مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفت‌وگو داشتند.

وزیر امور خارجه خاطر نشان کرد: اشتیاق گسترده مردمی، علی‌الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رییس جمهور کشورمان، در خیابان‌ها و میادین شهرهای پاکستان و بطور خاص در فضای مجازی به شکل کم سابقه ‌ای مشهود بود.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در صدر یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی در هفتۀ جاری به پاکستان و سریلانکا سفر کرد.

مقامات عالی دولت سیزدهم در دوران انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرده بودند که احیای سیاست همسایگی و استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای را دنبال خواهند کرد و تحکیم روابط با کشورهای مجاور را کنار تعامل با سایر کشورهای جهان را در برنامه قرار می‌دهند.

طبق اعلام مسئولان دولتی آمار تبادلات تجاری و اقتصادی ایران با اکثر کشورهای منطقه در این‌ مدت رشد چشمگیری داشته است و در این‌ زمینه توافقات و اسناد همکاری متعددی توسط مسئولان مختلف در سفرها و دیدارهای دو و چند جانبه به امضا رسیده است و پیگیری می‌شود.

بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسیرئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!