Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه دوشنبه شب ۱۷ مرداد ماه در توئیتی با اشاره به شهادت ۱۵ کودک فلسطینی در تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی نوشت: ۱۵ کودک فلسطینی در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه شهید شدند. رژیم کودک کش اسرائیل با کشتار اطفال بیگناه نمی‌تواند از سرنوشت محتوم شکست و زوال خود بگریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: بی‌شک خواهران و برادران این کودکان، در آینده‌ای نزدیک، آزادی وطن شان از چنگال اشغالگران سفاک را خواهند دید. «الیس الصبح بقریب»

رژیم صهیونیستی از روز جمعه دور جدید حملات علیه نوار غزه را آغاز کرد.دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه روز دوشنبه اعلام کرد که در جنگ سه روزه علیه نوار غزه، ۴۵ فلسطینی شهید و ۳۶۰ نفر نیز زخمی شدند. (اینجا بخوانید)

 ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ۱۴ مرداد ماه حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و ترور فرماندهان مقاومت و جمعی از مردم بی‌دفاع فلسطین را به شدت محکوم کرد و افزود: این حق قانونی ملت و گروه‌های مقاومت فلسطین است که در برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اقدام و از خود دفاع کنند. 

گفتنی است «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه نیز روز دوشنبه گفت هیچ عذری برای کشته شدن کودکان فلسطینی پذیرفته نیست.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ناصر کنعانی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس خواستار پایان سکوت دادگاه لاهه دربرابر جنایات صهیونیست‌ها شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت حماس خواستار پایان سکوت دادگاه لاهه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که اظهارات گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در اراضی اشغالی در رابطه با وجود ادله کافی برای اثبات نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین، اذعانی دیگر از سوی یک مسئول بین‌المللی است که جامعه بین‌الملل و سازمان ملل را در مقابل آزمونی حقیقی برای دفاع از انسانیت و عمل به مسئولیت‌های خود برای توقف نسل‌کشی در غزه قرار می‌دهد.

این جنبش از دیوان دادگستری بین‌المللی خواست به سکوت خود پایان داده و برای بازخواست و محاکمه سران رژیم صهیونیستی به سبب ارتکاب نسل‌کشی و پاکسازی نژادی علیه ملت فلسطین در نوار غزه در مقابل دیدگان جهانیان، دست به تحرک و اقدامی فوری بزنند.

پیشتر نیز هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه تاکید کرد که ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه بسیار کمتر از حد مطلوب است.

تور وینسلند اظهار داشت که بیمارستان‌ها نباید به عرصه جنگ و درگیری تبدیل شود و باید از آن‌ها حمایت کرد.

وینسلند تاکید کرد که قتل و کشتار غیرنظامیان در غزه به شکل بی‌سابقه‌ای انجام شده است.

وی گفت ما کشتار هزاران غیرنظامی فلسطینی که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند را محکوم می‌کنیم.

این مسئول سازمان ملل خاطر نشان کرد که مجازات دسته جمعی فلسطینیان در غزه به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

تور وینسلند تاکید کرد که گرسنگی در شمال غزه در آستانه وقوع است.

وینسلند تصریح کرد که حداقل ۲۶ حمله در مناطق توزیع کمک‌های بشردوستانه علیه فلسطینیان انجام گرفته است.

همزمان عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب لیکود تاکید کرد که صحبت‌های توخالی نتانیاهو در مورد پیروزی مطلق در رفح، فریب و خدعه‌ای بیش نیست.

«ماتان کهانا»، اظهار داشت که نتانیاهو و اطرافیانش طوری در مورد رفح صحبت می‌کنند انگار نابودی حماس در این شهر پیروزی را برای این رژیم به ارمغان می‌آورد.

از سوی دیگر وب سایت آمریکایی پولیتیکو در گزارشی به اظهار نظر مقامات آمریکایی درباره واکنش رژیم صهیونیستی به قطعنامه آتش بس شورای امنیت پرداخته و در این ارتباط به نقل از سناتور کریس مورفی از سنای آمریکا نوشته است: «ما معتقد نیستیم که اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متعهد باشد.»

به گفته کریس مورفی، آمریکا بعد از این نبایستی سلاح‌های بیشتری را به اسرائیل بدهد، مگر اینکه در ارسال کمک به غزه پیشرفتی حاصل شود. این سناتور آمریکایی در واقع خواستار مشروط شدن ارسال سلاح به اسرائیل به شرط ارسال کمک به غزه شده است.

همچنین ساعاتی پیش، خبرنگار شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که نظامیان صهیونیست بیش از ۲۰۰ فلسطینی را در داخل بیمارستان شفای نوار غزه و اطراف آن به شهادت رساندند. پیکر ده‌ها شهید فلسطینی هنوز روی زمین در اطراف بیمارستان شفا افتاده است.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرده است که اشغالگران صهیونیست محاصره بیمارستان شفا را تشدید کرده و کادر درمان را در این بیمارستان بازداشت کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر با صدور بیانیه‌ای از بازداشت ۵۰۰ فلسطینی در اطراف بیمارستان شفا واقع در غرب شهر غزه خبر داد.

این تعداد شهروند فلسطینی از زمان حمله نظامیان صهیونیست در تاریخ ۱۸ مارس تاکنون بدون هیچ دلیل موجه بازداشت شده‌اند.

نظامیان صهیونیست طی روزهای گذشته حمله‌های وحشیانه خود را علیه بیمارستان‌های نوار غزه و به صورت مشخص بیمارستان‌های شفا و امل تشدید کرده‌اند.

علاوه بر بیمارستان امل، ارتش رژیم صهیونیستی از یک هفته قبل انواع جنایات وحشیانه را علیه آوارگان فلسطینی در بیمارستان شفای نوار غزه مرتکب شده است.

کد خبر 6063266

دیگر خبرها

  • اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه/شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر رسید
  • اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • قحطی و سوءتغذیه در غزه بیداد می‌کند
  • سازمان ملل: قحطی و سوءتغذیه در غزه بی‌داد می‌کند
  • شهادت ۱۴ هزار کودک فلسطینی در تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  •  افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر
  • ساکنان غزه؛ قربانیان کمک‌رسانی هوایی نامناسب
  • حماس خواستار پایان سکوت دادگاه لاهه دربرابر جنایات صهیونیست‌ها شد
  • کشتار غیرنظامیان در غزه بی‌سابقه است