Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس که همواره در حال رجزخوانی است، این بار برای سرپوش گذاشتن بر شکست مفتضحانه این رژیم در برابر توان موشکی گروههای مقاومت و شکست در جنگ سه روزه غزه مدعی شد: آماده انجام حملات پیشگیرانه از تهران تا خان یونس هستیم!

به گزارش امروز (سه شنبه) فلسطین الیوم، "بنی گانتس" در پایان نشست امنیتی خود با رئیس ستاد ارتش و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی برای بررسی نتایج سه روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، ضمن تاکید بر ادامه وضعیت آماده باش همگانی، دستور تشکیل تیمی برای تقویت امنیت مناطق واقع در شرق حصار جداکننده مرزهای نوار غزه را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، گانتس طی سخنانی پس از این نشست گفت: "دستور دادم تا آمادگی عملیاتی در همه بخش ها ادامه یابد و بر لزوم بهره گیری از دستاوردهای عملیات نظامی اخیر علیه غزه، برای استقرار ثبات و آرامش تلاش شود. "

وی ادامه داد: همچنین تصمیم گرفتیم کارگروهی با هدف افزایش امنیت شهرک های شرق حصار جداکننده نوار غزه و ارائه راهکارهای عملی ضمن ادامه تلاش برای افزایش حفاظت از ساکنان مرزهای شمالی تشکیل شود.

بر اساس گزارش منتشر شده از دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، گانتس ضمن دستور حفظ وضعیت آماده باش در تیپ های ارتش در تمام مناطق درگیری، همچنین دستور تشکیل تیمی برای تسریع در افزایش حفاظت از ساکنان مناطق مجاور نوار غزه را صادر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه در حملات هوایی و توپخانه ای سه روزه خود به مناطق مختلف نوار غزه دستکم ۴۴ نفر از جمله ۱۵ کودک و ۲ زن فلسطینی را شهید و بیش از ۳۶۰ نفر دیگر از جمله دهها کودک را زخمی کرد، اما با قبول آتش بس شکست در این حمله را عملا پذیرفت.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: نوار غزه ، رژیم صهیونیستی ، بنی گانتس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی بنی گانتس رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد

انصارالله یمن تاکید کرد: توحش آمریکایی با اجرای رژیم اسرائیل علیه غزه، شکست خواهد خورد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هئیت مذاکره کننده این کشور گفت که «200 روز از جنایت مستمر رژیم اسرائیل در حق اهالی نوار غزه می‌گذرد؛ جنایتی که با حمایت بی‌حدوحصر و بدون محدودیت از سوی آمریکا، دامن همه چیز را در غزه گرفته است.

عبدالسلام ادامه داد: «این توحش آمریکایی که صهیونیست‌ها علیه نوار غزه مرتکب می‌شوند، سرنوشتی جز شکست نخواهد داشت و نمی‌تواند ادامه داشته باشد.»

سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله چند روز قبل در سخنانی اظهار داشت که طی دو هفته گذشته، 14 عملیات در دریای سرخ و باب المندب علیه دشمن انجام دادیم. در این هفته‌ها، چندین ناوگان دریایی از دریای سرخ عقب نشینی کردند و این نکته مفیدی است، تمام طرف‌هایی که عقب نشینی کردند، از کارایی و تاثیرگذار بودن عملیات یمنی‌ها سخن می‌گویند.

وی تاکید کرد که به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و همه کسانی که از رژیم اسرائیل حمایت می‌کنند، می‌گوییم که هیچ کس قادر به توقف عملیات‌های ما که در پشتیبانی و حمایت از غزه انجام می‌شود، نخواهد بود. تنها راهی که به نفع همگان است، توقف تجاوز به نوار غزه و پایان محاصره آن و ورود غذا و دارو به این منطقه است.

تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی پس از شکست بزرگ در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر 2023، وارد دویستمین روز خود شده است.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه که جدیدترین مورد آن کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس است اعلام کرد که برای هفتمین ماه متوالی جنایات نسل‌کشی دشمن صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد و آخرین مورد آن جنایت وحشیانه‌ای است که در بیمارستان ناصر در خان یونس مرتکب .

دفتر سیاسی انصارالله افزود که این جنایات و قتل عام‌هایی که رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری انجام می‌دهد بیانگر حجم کینه توزی و وحشی گری صهیونیست‌هاست.

انصارالله در ادامه تصریح کرد که اگر حمایت‌های آمریکا و غرب و سکوت شرم آور کشورهای عربی و نیز ناتوانی جامعه بین المللی نبود این حجم از جنایت اشغالگران علیه ملت فلسطین را شاهد نبودیم.

در ادامه این بیانیه آمده است که ما خواستار اقدام فوری جهانی جهت توقف جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه هستیم و بر ادامه موضع ملت یمن در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاع و قهرمان آن در غزه تاکید داریم.

هنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • پیام‌های راهبردی سخنان «ابوعبیده»
  • 200 روزه شدن جنگ علیه غزه چه مفهومی دارد؟ مقاومت در این مدت چگونه ادامه یافت؟
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • ببینید/رجزخوانی کارگردان آپاراتچی علیه رژیم صهیونیستی
  • فیلم | رجزخوانی زیبای کارگردان آپاراتچی علیه رژیم صهیونیستی
  • فیلم/ رجزخوانی زیبای کارگردان آپاراتچی علیه رژیم صهیونیستی
  • گانتس: هنوز اهداف جنگ خود را محقق نکرده‌ایم