Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@22:56:36 GMT

۱۰۰ قهرمانی؛ هدف جدید

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۱۸۰۷

۱۰۰ قهرمانی؛ هدف جدید

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان، امروز _سه شنبه هجدهم مردادماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

نشریه استار خبر از توافق منچستریونایتد با یوونتوس برای انتقال آدرین رابیو داد، اما مادر این بازیکن فرانسوی موافق پیوستنش به تیم انگلیسی نیست! حالا تنها مانع پیش روی ربیو این است که مادرش را راضی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه سان نیز خبر انتقال رابیو را تأیید کرده اما اشاره کرده است که مادر این بازیکن به عنوان مدیربرنامه هایش باید تصمیم آخر را بگیرد.

روزنامه آ اس یادآوری کرده که سوپرجام اروپا می‌تواند رئال‌مادرید را به هدف جدیدش یعنی ۱۰۰ قهرمانی نزدیک کند. در حال حاضر رئالی‌ها ۹۷ جام دارند.

نشریه مارکا نوشته امید رئال‌مادرید باز هم به وینیسیوس جونیور است. او بعد از زدن گل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، به فکر گلزنی در سوپرجام نیز هست.

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت خبر داد که اینتر و یوونتوس به فکر دو هدف متفاوت هستند؛ یووه خواهان ممفیس دپای از بارسلونا است و اینتر می‌خواهد میلان اشکرینیار را حفظ کند.

نشریه توتو اسپورت خبر از نزدیک‌تر شدن آلگری به هدف بعدی‌اش یعنی فیلیپ کاستیچ داد. وینگر اینتراخت فرانکفورت با ۱۵ میلیون یورو راهی یووه خواهد شد.

کد خبر 594825

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه ورزشی روزنامه های خارجی ورزشی روزنامه های خارجی روزنامه های ورزشی جهان روزنامه مارکا اسپانیا موندو دپورتیوو اسپانیا گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا توتو اسپورت ایتالیا پیشخوان روزنامه ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد

مسابقات والیبال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های رفسنجان و بم به ترتیب دوم و سوم شدند.

 محسن منوچهری نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به شرکت بیش از ۴۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای استان گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزی زیرساخت اصلی ورزش قهرمانی و شناخت استعداد‌های بالقوه ورزشی است.

وی با اشاره به کسب بیش از ۱۲۰ مقام قهرمانی از سوی دانش آموزان استان در مسابقات کشوری افزود: ۷ دانش آموز کرمانی نیز به تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند.

منوچهری نژاد با اشاره به ساخت و تجهیز فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در استان از تکمیل روند ساخت ۷ استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های قلعه گنج، عنبر آباد، زرند، ریگان، نرماشیر، انار و کوهبنان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های ورزشی شنبه 1 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳۰ فروردین
  • روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • تمسخر کنسرت «معین» و مردم ایران در روزنامه‌های ترکیه
  • نقاشی زیبا از هادی چوپان در یک باشگاه ورزشی
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین