Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه المنار، در بیانیه جمعیت علمای مسلمان در لبنان آمده است: نبرد غزه در روزهای گذشته ثابت کرد که تنها راه بازدارندگی موثر در مقابله با دشمن صهیونیستی، مقاومت  است.

این بیانیه افزود: اگر تنها مقاومت یک گروه (جنبش جهاد اسلامی فلسطین) چنین پیروزی بزرگی رقم می زند، پس مشارکت توان همه گروههای مقاومت، بی تردید می تواند نابودی کامل رژیم صهیونیستی را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جمعیت همچنین همدستی برخی کشورهای عربی با دشمن صهیونیستی و سکوت مشکوک و بی عملی آنها برای متوقف کردن این تجاوزگری از سوی رژیم صهیونیستی و اعمال فشار بر نیروهای مقاومت برای جلوگیری از پاسخ دادن به تجاوزات صهیونیستها را محکوم کرد.

 جمعیت علمای مسلمان در لبنان همچنین سکوت مشکوک جامعه بین‌المللی  و همراهی با دشمن صهیونیستی تجاوزگر و سکوت و بی عملی نهادهای بین‌المللی بشردوستانه در ایفای نقش و مسئولیت خود در حفاظت از جان غیرنظامیان به‌ویژه کودکان غزه را محکوم و اعلام کرد: محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت، حداقل انتظاری بود که از این مجامع می رفت.

این جمعیت ضمن تبریک پیروزی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این نبرد و شهادت نیروهای مقاومت در حین انجام وظیفه جهادی، از پایداری قهرمانانه مردم فلسطین تقدیر کرد و از «نهادهای بشردوستانه و کشورهای محور مقاومت برای ارائه کمکهای های موردنیاز جهت بازسازی ویرانی های جنگ در غزه" دعوت کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه در حملات هوایی و توپخانه ای سه روزه خود به مناطق مختلف نوار غزه دستکم۴۴ نفر از جمله ۱۵ کودک و ۲ زن فلسطینی را شهید و بیش از ۳۶۰ نفر دیگر از جمله دهها کودک را زخمی کرد.

در پاسخ به این حملات جنایتکارانه، گروه های مقاومت فلسطین با صدها موشک شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی به ویژه تل آویو و فرودگاه بن گورین را هدف قرار دادند.

منابع رژیم صهیونیستی اذعان کردند که در طول سه روز نزدیک به یکهزار و ۱۰۰ موشک از نوار غزه شلیک شد.

جنایت تازه صهیونیست ها در غزه با موج محکومیت در سطح بین المللی به ویژه جهان اسلام روبه رو شد و کشورها، مقامات، احزاب و شخصیت های مختلف بر لزوم توقف آن و پاسخگویی رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

سرانجام موشک‌های مقاومت رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش توافق آتش بس کرد.

این توافق در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت محلی (بامداد دوشنبه به وقت تهران) و با میانجیگری مصر اجرایی شد.

برچسب‌ها جنبش جهاد اسلامی فلسطین نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین نوار غزه رژیم صهیونیستی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است