Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سلیمانی با اشاره به ایرادهای نرم‌افزاری دستگاه‌های پوز نانوایان، گفت: این دستگاه‌ها بی‌سیمی هستند از این رو آنتن‌دهی آنها وابسته به سرعت اینترنت است و اختلال‌های اخیر در اینترنت در عملکرد این دستگاه‌ها تاثیر مستقیم گذاشته است؛ نانوایان و مردم باید حداقل چند مرتبه کارت خود را در این دستگاه‌ها بکشند تا ارتباط برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گرمای نانوایی‌ها سرعت این دستگاه‌ها را کند کرده است، تصریح کرد: پشتیبانی این دستگاه‌ها ضعیف است و نانوایان برای سفارش رول باید چندین مرتبه با بانک عامل تماس برقرار کنند.

این فعال صنفی با اشاره به قید نشدن گزینه‌ سایر مصارف از جمله کبابی‌ها، نذری نان و خرید نان برای هیات‌های نذری، اذعان کرد: این ایراد به طرح وارد شده است که کبابی‌ها که نان در حجم بالا خریداری می‌کنند چگونه نیازشان را نانوایان تهیه کنند؟ بعد از بررسی‌های انجام شده در نهایت وزارت اقتصاد مقرر کرد محدودیتی برای فروش نان برای کبابی‌ها وجود ندارد اما هنوز مکانیزم فروش برای نان در حجم بالا تعریف نشده است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی ادامه داد: برخی از نانوایان با اتحادیه تماس می‌گیرند که سفارش پخت نان برای یک هیات را پذیرفته‌اند اما برای آنها روشن نیست که چگونه هزینه آن را وصول کنند؟ اینجاست که دوباره به دستگاه‌های پوز غیر بانک سپه مراجعه می‌کنند.

سلیمانی با اشاره به برخی از اختلاف حساب‌ها در نانوایان، بیان کرد: برخی از نانوایان بعد از محاسبه پایان روز به این نتیجه رسیدند که مبلغی در حساب آنها واریز نشده است آنها برای وصول پول باید چندین مرتبه به بانک مراجعه کنند و بررسی این موضوع زمان‌بر است؛ بانک به نانوایان اعلام کرد که اختلاف حساب ناشی از اقدامات آنها در راستای  بروزرسانی سیستم‌ها بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای خرید نان مورد نیاز اتباع خارجی در این طرح راهکاری اندیشیده شده است؟ گفت: در جایگاه‌های سوخت کارت‌ تعبیه شده است که اگر به هر دلیلی خریدار کارت سوخت همراهش نباشد از طریق آن کارت نیازش را تامین کند؛ قرار است که کارتی به نانوایان داده شود که آنها در شرایط اضطرار از آن استفاده کنند اما تا امروز چنین کارتی به دست نانوایان نرسیده است.

به گفته این فعال صنفی؛ از 950 نانوای سنگکی در تهران 280 واحد هنوز مجهز به این دستگاه‌ها نشدند؛ و حدود هزار واحد از نانوایان سنتی نیز مجهز به این دستگاه‌ پوز نشدند.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی در پاسخ به این پرسش که آیا نانوایان موافق مجهز شدن به دستگاه‌های پوز هوشمند هستند؟ خاطر نشان کرد: حدود یک هفته‌ای این دستگاه‌ها با چالش‌های جدی مواجه بودند از این‌رو نانوایان رغبت چندانی برای استفاده از این دستگاه از خود نشان ندادند.

وی در پایان بیان کرد: نانوایان به دنبال نرخ نامه جدید هستند و بناست که تا پیش از اعلام نرخ‌نامه جدید بانک 15 درصد سود به نان بدهند که  متاسفانه این دستورالعمل  هم به‌صورت جامع برای کلیه نانوایان اجرا نمی‌شود.

منبع: ایلنا

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت نان یارانه نان دستگاه های پوز دستگاه های پوز دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!

اردیبهشت‌ماه سال گذشته بود که به‌دنبال درخواست شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت و در حالی که این شرکت‌ها درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت را داشتند، با تصمیم ستاد تنظیم بازار، قیمت بلیت هواپیما برای پرواز‌های داخلی به طور میانگین ۲۹ درصد افزایش یافت.

البته مناقشه درباره قیمت بلیت هواپیما به ماه‌های پیش از این تاریخ برمی‌گشت؛ زمانی‌که سازمان هواپیمایی از آذرماه از درخواست ایرلاین‌ها برای تغییر بلیت با توجه به افزایش نرخ ارز خبر داده بود و حتی در برهه‌ای هم ایرلاین‌ها با استناد به آزادسازی نرخ بلیت در قانون پنجم توسعه، قیمت‌ها را تغییر دادند؛ اما پس از آن اعلام شد که شرکت‌ها باید صبر کنند تا افزایش قیمت به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد.

با گذشت نزدیک به یک سال از زمان آخرین تغییرات رسمی در قیمت بلیت هواپیما، این موضوع بار دیگر مطرح شده است و بار دیگر شرکت‌ها درخواست افزایش قیمت بلیت را دارند و در مواردی حتی به‌صورت غیررسمی هم افزایش نرخ بلیت از سوی برخی شرکت‌های هواپیمایی دیده می‌شود، با وجود این همچون سال گذشته، هرگونه تغییر قیمت بلیت به تصمیم ستاد تنظیم بازار موکول شده است.

در این خصوص محمد محمدی‌بخش - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری - ۲۰ فروردین‌ماه درباره تصمیم‌گیری برای تعیین قیمت جدید بلیت هواپیما گفته بود: درباره قیمت بلیت رای دیوان عدالت اداری مبنای تصمیم گیری خواهد بود و منتظر تعیین تکلیف دیوان عدالت اداری هستیم و برای سال ١۴٠٣ قیمت‌ها تعیین شده که اگر تصویب شد اعلام خواهد شد.

البته پس از آن اخباری مبنی‌بر افزایش قیمت بلیت هواپیما در فاصله دو هفته‌ای و تا پایان فروردین منتشر شد، اما سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که این قید زمانی برای تغییر قیمت بلیت صحت ندارد و تصمیم‌گیری برای قیمت بلیت منوط به جلسه ستاد تنظیم بازار است.

تغییر قیمت بلیت هواپیما منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار

در این خصوص احسان خاندوزی -وزیر اقتصاد- به‌تازگی درباره قیمت بلیت هواپیما، گفت که هنوز رای دیوان عدالت اداری درباره قیمت‌گذاری‌های بلیت هواپیما نهایی نشده و تا زمانی که ابلاغ شود همچنان ستاد تنظیم بازار تصمیم‌گیرنده اصلی در این زمینه است.

به گفته او، قیمت بلیت هواپیما در شورای عالی بررسی و به ستاد تنظیم بازار ارسال شده است و باید منتظر ماند تا ستاد تنظیم بازار در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

منبع: ایسنا

tags # هواپیما سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • طلا تغییر فاز داد؛ سکه سرگردان میان تنش‌ها
  • علت تغییر معاون اول دستگاه قضا چه بود؟
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۱۳ هزار هکتار از اراضی دولتی در البرز
  • اعلام برنامه های روز ملی گندم و نان در آذربایجان شرقی
  • رشد ۵۸ درصدی مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در البرز
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار اراضی کشاورزی البرز