Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@13:14:17 GMT

انفجار و آتش‌سوزی منزل مسکونی در کاشان ۳ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۳۰۸۵

انفجار و آتش‌سوزی منزل مسکونی در کاشان ۳ مصدوم داشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: انفجار در یک منزل مسکونی موجب مصدوم‌شدن یک مرد ۴۸ ساله و دو زن ۴۷ و ۱۹ ساله شد.

روح‌الله فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: انفجار در یک منزل مسکونی موجب مصدوم شدن یک مرد ۴۸ ساله و دو زن ۴۷ و ۱۹ ساله شد.

وی افزود: درپی تماس برقرارشده با ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر این حادثه در ساعت ۸:۰۴ امروز هجدهم مردادماه واقع در خیابان فاضل نراقی، تیم‌های عملیاتی از ایستگاه شماره چهار این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: پس از عملیات، در بررسی‌های اولیه نشت گاز، عامل این اتفاق تشخیص داده شد اما علت اصلی حادثه در دست بررسی است.

فدایی با اشاره به اینکه این حادثه موجب تخریب قسمت‌هایی از منزل و سوختن قابل توجهی از اثاثیه منزل شد، افزود: افراد مصدوم ناشی از سوختگی توسط تیم‌های عملیاتی اورژانس در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 594854

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری آتش نشاني انفجار اطفاء حريق کاشان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اطفای حریق در کاشان انفجار و آتش سوزی در کاشان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی؛  افسر نگهبان آتش نشانی مشهد مقدس گفت:شامگاه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بولوار شهید چراغچی اعزام شدند.     آتشپاد سوم محمد اسلامی افزود: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.     وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

 

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت