Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مشتری روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جاده بجنورد - آشخانه در محدوده روستای مملجه تا دوراهی خندقلو به دنبال بارندگی های شدید بهار سال 1399 به علت رانش زمین ناایمن شد و تردد خودروها از این محور ممنوع و از طریق باند شمالی انجام می شود و اکنون عملیات عمرانی در این محدوده در حال انجام است.  

وی خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده برابر نظر مشاور طراح و تایید سازمان راهداری و کارشناس انجام شد و بر اساس تجربه های پیشین، پیش بینی می شود تا یک سال نشست هایی جزیی در مسیر ایجاد شود و در صورتفعال شدن گسل این منطقه، احتمال رانش و نشست مجدد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتری گفت: اقدامات اخیر بر مبنای حذف عامل رانش و اصلاح سیستم زهکشی پشت پل و به ویژه حفظ سازه پل موجود، طراحی و اجرا شده است.

وی درباره ترک های ایجاد شده بر روی پل محدوده خندقلو نیز اظهار داشت: با توجه به رانش و حرکات منطقه از بالا دست روستای خندقلو سبب حرکت های عرضی و نشست در منطقه شد که به دنبال آن افزایش بار وارد به پل و شکست در چند مقطع ایجاد کرد که برنامه ترمیم پس از حدف کامل عامل رانش اجرا می شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تصریح کرد: این مشکل به علت عملکرد نامناسب زهکشی سبب اشباع خاک و تبعات بعدی شده است.  

خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع است و بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲۲ گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد - جنگل گلستان از گردنه های سخت گذر این استان محسوب می شوند.  

آشخانه، مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵  کیلومتری غرب بجنورد واقع است.   

برچسب‌ها بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از لغو انسداد محور کرج -کندوان به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌علی زندی‌فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام لغو انسداد محور کرج ـ کندوان اظهار ‌داشت: مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ کندوان که از تاریخ دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت سه روز به دلیل انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا لغو و تردد برقرار شد.

وی افزود: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ کندوان طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و به‌منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود که قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود، اما با توجه به شرایط جوی منتفی و تردد در محور برقرار شد.

 مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: در صورت انسداد مجدد در روزهای آینده اطلاع رسانی انجام خواهد شد و رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه 141 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جاده مه‌آلود و بارانی بجنورد به آشخانه
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد