Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه با حضور در موسسه فرهنگی، هنری خراسان به مناسبت روز خبرنگار افزود: خبرنگاران در بیان و برجسته سازی نقاط قوت موجود می‌توانند به امید آفرینی در جامعه بپردازند زیرا امید می‌تواند با ایجاد نشاط در جامعه راه برون رفت از مشکلات را نیز معرفی کند.

وی ادامه داد: یکی از مسایل خراسان رضوی موضوع معیشت مردم است که با تلاش شبانه روزی مدیران در حال ارتقا یافتن است به گونه ای که طی سه ماه نخست امسال میزان افراد دارای اشتغال افزایش یافته است که نشان از رونق فضای کسب و کار در خراسان رضوی نسبت به سایر استانهای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی گفت: می کوشیم با نگاه مساله محوری برای حل مشکلات برنامه ریزی شود و هیچ کدام از فعالیت ها بدون برنامه نیست و امید است به زودی   با سعی و تلاش مدیران مشکلات مردم در موضوعات مختلف حل شود.

نظری افزود: با توجه به شرایطی که از گذشته در کشور وجود داشت و همچنین تاثیر از شرایط جهانی، دولت تلاش خود را بر مدیریت، کنترل، تامین و همچنین ایجاد شبکه مناسب توزیع برای در دسترس قرار گرفتن کالاهای اساسی در اختیار مردم متمرکز کرده است و در خراسان رضوی نیز تلاش بر این است تا این کالاها با قیمتی کمتر از میانگین کشوری در اختیار مردم قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در خراسان رضوی نیز سعی بر این است تا در کنار دسترسی مناسب به کالاهای اساسی برای ایجاد شبکه مناسب زنجیره تولید کالاهای صنعتی که می‌تواند مزیت اقتصادی استان شود اقدام و برنامه ریزی صورت گیرد.

برچسب‌ها محمود صارمی خبرنگار روز خبرنگار یعقوبعلی نظری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود صارمی خبرنگار روز خبرنگار محمود صارمی خبرنگار روز خبرنگار یعقوبعلی نظری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مدیریت‌های برق شهرستان‌های تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، قوچان، تربت جام میزبان برگزاری این دوره از مسابقات هستند که نخستین روز از این رقابت‌ها در تربت حیدریه برگزار شد.

محمدحسین مقدسان افزود: نمایندگان دفاتر بازرسی، ایمنی، آموزش و روابط عمومی در این دوره از مسابقات حضور داشته و داوری این مسابقات را برعهده دارند.

وی گفت: برگزاری نخستین روز از این مسابقات به میزبانی مدیریت برق تربت حیدریه با حضور هفت گروه از سیمبانان شهرستان‌های مه ولات، رشتخوار، تربت حیدریه (۲ گروه)، زاوه و گناباد انجام گرفت که گروه دوم مدیریت برق تربت حیدریه بیشترین امتیاز را کسب کرد.

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: هر گروه از شهرستان‌های خراسان رضوی شامل ۲ سیمبان است که در مجموع مهارت سیمبان‌های مدیریت‌های برق استان در نصب کنتور‌های تکفاز در این مسابقه ارزیابی می‌شود.


دیگر خبرها

  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز