Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی روستاهای بخش شریف آباد پاکدشت صبح سه شنبه با حضور اعضای اصلی برگزار شد.

در این جلسه پس از رأی گیری، در روستاهای کریم آباد نورمحمد شصتی، قشلاق کریم آباد علی هداوند میرزایی، عبدل آباد پایین فریدون بوربور اژدری، حیدر آباد ایرج هداوند میرزایی، مندکان حجت الله کریمی، حسین آباد قاجار اکبر باصری، قرمز تپه نوروز محمد مرادی، حصار مهتر علی بوربور، آفرین محسن علی کاه‌ی، خلیف آباد امیر حمزه قسیمی، سیاه چشمه محمد نوروزی و عباس آباد لرنی مهدی خالق یار به عنوان رئیس شورا انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که در این انتخابات، اعضا با آرا مخفی رئیس، نایب رئیس، و منشی شوراهای روستایی را انتخاب کردند.

لازم به ذکر است که در روستای آلوئک غلامرضا جوانمرد، در روستای جمال آباد خانم مریم تاجیک، در روستای کلین مهدی رئیسی به عنوان رؤسای روستاهای مذکور انتخاب شدند.

کد خبر 5559232

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر و روستا پاکدشت شورای شهر شریف آباد محرم 1401 مراسم عزاداری عاشورا ماه محرم بوشهر حسینیه مهر عکس استانها ویروس کرونا تاسوعای حسینی همایش شیرخوارگان حسینی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه تاسوعا و عاشورا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد

 

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد خلج امیرحسینی رئیس مرکزجذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در نامه‌ای به رؤسای هیئت‌های اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اعلام کرد: هیئت عالی جذب (شورای عالی انقلاب فرهنگی)، فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز دانشگاه آزاد را مورد بازنگری و اصلاح قرار داده است.

در این فرم، به مواردی همچون کیفیت محل تحصیل، معدل مقاطع تحصیلی، دوره پسا دکتری، جوانی، بومی بودن و محصولات پژوهشی اهمیت به سزایی داده شده و از موارد کلی و غیر قابل احصاء پرهیز شده است تا حتی الامکان امتیازات علمی مستند به مدارک معتبر بوده و احتمال سلیقه‌ای بودن آنها به حداقل برسد.

بر اساس این دستورالعمل، فرم خلاصه امتیازدهی علمی در سامانه مهر رضوی بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • دکتر بذرپاش حکم جدید صادر کرد
  • اعضای هیئت دولت در جمع خبرنگاران
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • دورهمی با طعم دید و بازدید و رفع مشکلات خویشاوندی
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان