Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالحسین موسوی‌فرد  با تسلیت ایام دهه نخست ماه محرم از توزیع کالا‌های اساسی ویژه نذورات هیئت‌های مذهبی خبر داد و گفت: این کالا‌ها در اختیار هیئت‌های مذهبی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی با قیمت ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه کالا‌های اساسی در ۲ مرحله ویژه نذورات در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد گفت: در  مرحله نخست یک هزار و ۷۰۰ تن کالا اساسی یارانه‌ای ویژه نذورات هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در ماه محرم توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شکر، برنج، گوشت قرمز و سفید را از جمله کالا‌های اساسی توزیع شده ویژه ایام محرم دانست و بیان کرد که در مرحله دوم کالا‌های اساسی یاد شده به میزان ۴ هزار تن تخصیص یافته است که به‌زودی در اختیار خانوار‌ها قرار می‌گیرد.

موسوی‌فرد با بیان اینکه در مرحله نخست ۷۴۰ تن برنج،   ۴۴۴ تن گوشت مرغ، ۴۴۴ تن شکر و ۷۵ تن گوشت قرمز در اختیار هیئت‌های مذهبی استان ویژه نذورات قرار گرفت اعلام کرد که در مرحله دوم ۴ هزار تن کالا‌های اساسی یاد شده در اختیار خانوار‌ها در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر قرار می‌گیرد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی استان بوشهر عنوان کرد که پخت غذا و توزیع نذورات از سنت‌های زیبا و نیکوکارانه مردم استان در ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام و دیگر شهدای دشت کربلا است و همه ساله پرشکوه و با عظمت در استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه محرم استان بوشهر جهادکشاورزی هیئت های مذهبی کالا های اساسی ویژه نذورات استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده

تین نیوز

حدود ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا پایان روز ۷ فروردین ماه سال جاری، از طریق جاده با بیش از ۱۹ هزار سفر جابه جا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمدالهی مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای این سازمان با بیان اینکه تأمین کالاهای اساسی در سطح کشور به ویژه در شرایط خاص از جمله در ماه مبارک رمضان و همچنین روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: بر همین اساس اولویت های اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این ایام، حمل به موقع کالاهای مذکور به جهت تأمین حداکثری کالاهای اساسی روزه داران، مردم و مسافرین نوروزی در اقصی نقاط کشور می باشد.

حمدالهی افزود: با توجه به محدودیت های تردد ناوگان سنگین کشور در این ایام و مستثنی بودن حمل ناوگان حامل کالاهای اساسی در کشور از ابتدای اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز هفت فروردین ماه سال جاری، حدود ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده با بیش از ۱۹ هزار سفر به مقاصد کشور حمل شد.

وی بیان کرد: از این میزان بار حمل شده طی مدت یادشده، بالغ بر ۲۶۴ هزار تن قریب به ۶۰ درصد از بندر امام خمینی (ره) حمل شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  •  بارگیری بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان در نوروز امسال
  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین در قم اجرایی شد
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • ۱۶ میلیارد دلار کالای اساسی وارد کشور شد
  • توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه