Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق پرسپولیس یک بار دیگر علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس موضع گیری کرد

سپهر حیدری در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس مطلبی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش طرفداری، سپهر حیدری که چندی قبل به عنوان یکی از نامزدهای ریاست آکادمی باشگاه پرسپولیس مطرح بود و البته درنهایت آکادمی سرخ ها به مدیریت محسن خلیلی واگذار شد، از آن مقطع چهره یک منتقد را به خود گرفت و هر چند وقت یک بار علیه وصعیت مدیریت باشگاه اظهارنظرهای انتقاد گونه ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در آخرین پیام ایسنتاگرامی خود چنین نوشت:

"فقط اسامی مهاجم را برای ساکت کردن هوادار مطرح می کنید. نرخشون رو دلال ها بالا می برند، بعد حتی جواب ایمیل و تلفنتون رو هم نمیدن.آخه این کجای مدیریت حرفه ای هستش. تا لحظه آخرهیچکس نباید بفهمه.باهاش تموم که کردید رسانه ای کنید.این هوادار تو این روزها بد حالش خرابه از دست شما"

این آخرین انتقاد سپهر حیدری بعد از انتقاداتی است که همین چند روز قبل با همین ادبیات علیه باشگاه به کار برده بود. گفتنی است طبق تاکید رضا درویش هیچ کدام از مقام های مسئول باشگاه نباید پاسخ هیچ انتقادی را بدهند تا زمانی که مهاجمی جذب شود.

 

اخبار داغ 

استقلالی ها، اول و آخر فهرست قهرمانی هستند رونمایی از شکار بزرگ پرسپولیس تا 48 ساعت آینده! / ادعای رسانه داخلی دوری شش هفته‌ای تیاگو آلکانتارا از میادین به دلیل مصدومیت حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد در دیداری دوستانه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سپهر حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد، گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی ادامه داد: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

شهردار تهران تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعاً در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6080334

دیگر خبرها

  • موضع اردوغان درباره حادثه اصفهان
  • حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اسرائیل درصدد اجماع سازی بین‌المللی علیه ماست/ ریزپرنده‌ها همیشه بوده‌اند
  • موضع‌گیری بی‌سابقه احمدی‌نژاد بعد از حمله سپاه به اسرائیل!
  • جنجال جدید احمدی‌نژاد بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • اعلام موضع رییس جبهه اصلاحات در مورد بازگشت گشت ارشاد: این چه تدبیری است؟
  • حماس: دوران «عربده‌کشی» رژیم صهیونیستی به سر آمده است
  • موضع‌گیری نخست وزیر قطر درباره تحولات غزه
  • خلجی: تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم