Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، نشست فرهنگی علمای شیعه و سنی به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان سراوان با حضور جمعی از مسئولین، علما و روحانیون شیعه و سنی در دفتر نهاد برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین بامری سرپرست نهاد واحد سراوان، مولوی اسحاق سپاهی مدیریت دارالقران سراوان و تعدادی از روحانیون دغدغه مند شیعه و سنی به سخنرانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام والمسلمین علی بامری ضمن اشاره به اهمیت کار فرهنگی و ضعف ها و کم کاری ها در این حوزه، خاطر نشان کرد: شهرستان سراوان با فرهنگ غنی و مردمان اصیل و علم دوستی که دارد، باید طلایه دار کار فرهنگی در بین اهل سنت استان باشد.

وی افزود: دشمن صدها برابر بیشتر از ما و با برنامه ریزی دقیق بر علیه فرهنگ ما در حال کار است و توانسته به فرهنگ ما نفوذ کند و فرهنگ ما را دست خوش تغییراتی قرار دهد.
حال وظیفه همه مسئولین، علمای شیعه و سنی آن است که کار فرهنگی را در اولویت همه کارهای خود قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سراوان شیعه اهل سنت تقریب وحدت شیعه و سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تقویت بنیه فرهنگی در استان از طریق طرح شهید آوینی در دستور کار قرار دارد.

اعظم روانشاد روز سه‌شنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی شهرستان کوهدشت ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع افزود: هدف از برگزاری این طرح شنیدن دغدغه‌ها و نظرات هنرمندان و تاثیرپذیری برای برنامه‌های پیش‌رو در سال جاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود در شهرستان کوهدشت، گفت: هنرمندان این شهرستان طی سال گذشته فعالیت‌های ارزشمندی در جشنواره‌های مختلف فرهنگی هنری داشتند که قابل تقدیر است.

وی گفت: بهترین ابزار انتقال مفاهیم الهی و ارزش‌ها و اندیشه‌های والای انسانی به مخاطب زبان فرهنگ و هنر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان حضور هنرمندان را در راستای مردمی کردن برنامه‌ها را موثر دانست و افرود: مردمی‌سازی فرهنگ و هنر اولویت اصلی این دستگاه فرهنگی است و سپردن مسایل فرهنگی به مردم نافی وظیفه نظارتی و هدایتی نیست.

روانشاد با اشاره به اینکه در طرح شهید آوینی نقش جدی حلقه‌های میانی مانند دفاتر انجمن‌های هنری و ادبی توجه جدی صورت گرفته است، افزود: مجموعه‌هایی که نقش حلقه‌های میانی را ایفا می‌کنند در این قرارگاه از کارهای برتر و ترازشان که قابلیت حل مسئله و جریان‌سازی را دارند حمایت می‌شوند.

وی گفت: دبیرخانه‌های تخصصی به منظور تمرکززدایی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری از مرکز استان با توجه به ظرفیت‌های هر شهرستان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • اجرای مراسم هزار دف در پالنگان برای عیدفطر برنامه‌ریزی شود
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۷ فروردین ماه
  • حسن یزدانی - کامران قاسم پور؛ جنگ تمام عیار برای یک سهمیه المپیک!
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است
  • از هدیه گرفتن فرزند داور «محفل» از دستان وزیر ارشاد تا تاکید وزیر به پوشش ایرانی - اسلامی