Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که هفته قبل بسیاری از رسانه ها از توافق باشگاه پرسپولیس و یک مهاجم برزیلی خبر دادند اما مانگا هنوز در حال انجام مذاکره با باشگاه پرسپولیس است

خلاف برخی خبرهای رسانه ای، مهاجم ۲۷ ساله برزیلی همچنان گزینه پرسپولیسی‌ها است.

به گزارش طرفداری، ماه قبل بود که آلف مانگا به عنوان گزینه اول پرسپولیسی‌ها با رضا درویش مذاکره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم برزیلی بعد از منتفی شدن حضور کاسیانو در ایران اولین گزینه یحیی گل محمدی برای جانشینی کاسیانو بود. مهاجمی که تحت قرارداد باشگاه ردوندا از سری B برزیل بوده و به شکل قرضی در تیم کوریتیبا در سری A بازی می‌کند.

مانگا در ترکیب ردوندا در سری رقابت های لیگ B برزیل ۱۰ گل زد و 4 پاس گل داد تا با درخشش در این تیم راهی تیم لیگ برتری کوریتیبا شود. او به این تیم منتقل شد و با گلزنی مقابل تیم های بزرگی چون سائوپائولو، گویاس و کویتوبا، نامش به یک باره در فوتبال برزیل مطرح شد. 

تمام این مسائل دست به دست هم داد تا این مهاجم موردنظر یحیی گل محمدی قرار بگیرد و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس در نامه رسمی به باشگاه برزیلی شرایط جذب این بازیکن را جویا شده و حتی با تمام درخواست‌های این باشگاه نیز موافقت کرد اما به یکباره رقم پیشنهادی این بازیکن حدود ۱۵۰ هزار دلار بیشتر شد تا باشگاه قید او را بزند. همین موضوع باعث شد باشگاه پرسپولیس با چند گزینه دیگر نیز به شکل موازی وارد مذاکره شود و همین کافی بود تا برخی رسانه ها و همین طور برخی پیج های فضای مجازی مدعی شوند مذاکره با این بازیکن به بن بست رسیده است درحالی که باشگاه پرسپولیس کماکان درحال مذاکره با این وینگر - مهاجم موردنظر یحیی است. بازیکنی که در تمام پست‌های هجومی سابقه بازی دارد.

حالا باید دید درنهایت مانگا پرسپولیسی می شود یا نه. 

اخبار داغ 

استقلالی ها، اول و آخر فهرست قهرمانی هستند رونمایی از شکار بزرگ پرسپولیس تا 48 ساعت آینده! / ادعای رسانه داخلی دوری شش هفته‌ای تیاگو آلکانتارا از میادین به دلیل مصدومیت حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد در دیداری دوستانه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی در مصاف استقلال مقابل شمس‌آذر که با برتری 3 بر 2 آبی‌ها خاتمه یافت، ستاره تیمش بود و توانست دو گل به ثمر برساند. این مهاجم باتجربه که حالا بهترین گلزن استقلال در فصل جاری محسوب می‌شود، در جریان مسابقه گذشته شادی گل جالبی نیز انجام داد.

محمدی بعد از گلزنی خود مقابل شمس‌آذر ابتدا جای حلقه ازدواج خود را بوسید و در ادامه با انگشتان دو دست خود حرف A انگلیسی را نشان داد. اتفاقی که برای طرفداران استقلال بسیار جالب بود.

محمدی با این کار خواست گل خود را به همسرش تقدیم کرد و نشان دادن حرف A نیز که حرف اول نام همسر و فرزندش است به همین خاطر صورت گرفت.

مهاجم استقلالی‌ها که یکی از پر سر و صداترین خریدهای این تیم در ابتدای فصل بود، حالا با شرایط خوب کارش را ادامه می‌دهد و امیدوار است با ادامه درخشش خود بتواند در پایان فصل همراه با تیمش قهرمان شود.

دیگر خبرها

  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)