Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@16:44:44 GMT

ایجاد ۲۶ پایگاه انتخاب رشته در استان

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۶۵۵۲

ایجاد ۲۶ پایگاه انتخاب رشته در استان

رئیس اداره مشاور تحصیلی و تربیتی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان همدان گفت: در سامانه شاد، گروهی به نام پیام مشاور ایجاد کردیم تا رشته‌ها و پایگاه‌ها را معرفی کنیم.

۱۷ تا ۲۲ مرداد مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۱ است و در دفترچه انتخاب رشته همه نکات لازم توضیح داده شده و مرجع خوبی برای انتخاب رشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عبدلی گفت:داوطلبان مراقب باشند تا از مراکز فاقد مجوز استفاده نکنند چراکه انتخاب رشته، یک تصمیم‌گیری برای بخشی از زندگی تحصیلی داوطلبان کنکور است و این انتخاب سرنوشت شغلی آن‌ها را رقم می‌زند.

او  با بیان اینکه آینده شغلی و تحصیلی به شناخت از رشته‌ها بستگی دارد گفت: هر رشته، جایگاه خود را دارد و داوطلب باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشد و در نهایت با توجه به علاقه، توانمندی و شناخت، رشته‌های مورد نظر خود را انتخاب کند.

رئیس اداره مشاور تحصیلی و تربیتی اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان افزود: ۶۵ مشاور در زمینه معرفی رشته و آینده شغلی در این مراکز حضور دارند و داوطلبان می‌توانند برای مشاوره به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخاب رشته کنکور1401 استان همدان انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت:با توجه به اثرگذاری ویژه طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه بر وضع و کیفیت زندگی شهروندان و لزوم بررسی اثرات اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی آن، در کنار اثرات حمل و نقلی در شهر تهران، استفاده از خدمات شرکت‌های مهندسان مشاور، دارای تخصص‌‎های مرتبط با موضوع، مطالعه موردنیاز است.

شهریار افندیزاده با اشاره به آغاز فرایند انتخاب مشاور از طریق فراخوان آگهی گفت: از شرکت‌های مشاوری که دارای حداقل رتبه ۲ در تخصص حمل و نقل هستند، دعوت کردیم برای دریافت اسناد انتخاب مشاور، از اول تا هشتم اردیبهشت به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران مراجعه کنند.

وی افزود: مکان‌یابی و طراحی ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه برقی (به تفکیک اتوبوس، تاکسی، خودرو شخصی و موتورسیکلت) با در نظر گرفتن معیار‌های ترافیکی (اثرسنجی ترافیکی)، زیرساخت‌های برقی (دیماند و تامین برق ایستگاه‌ها) و مکانیکی موردنیاز و الزامات معماری و شهرسازی، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران بررسی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران همچنین به تعیین اولویت خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر تهران برای برقی‌سازی ناوگان اشاره کرد و گفت: مدل‌های اقتصادی نحوه مالکیت تاکسی و موتورسیکلت برقی با توجه به قیمت موجود تاکسی و موتور بنزینی، از دیگر موارد بررسی در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران است.

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ حق انتخاب با مشتری است سامانه خودنویس یا مشاور املاک؟
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • فرآیند انتخاب مشاور برای برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • دانشگاه شاهد نیروی حفاظت فیزیکی جذب می‌کند
  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان