Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@23:12:20 GMT

آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در مغرب

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۶۶۳۷

آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در مغرب

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صدها نفر از مردم مغرب با برپایی تظاهراتی مقابل پارلمان این کشور در رباط، در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شعار سر دادند.

تظاهرات‌کنندگان پلاکاردهایی با خود حمل می‌کردند که روی آن‌ها عبارت‌هایی در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و شعار «ملت خواهان لغو سازش با رژیم صهیونیستی است»، نوشته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، در این تظاهرات احزاب چپ‌گرا و اسلامی مشارکت داشتند و تظاهرات‌کنندگان با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین امانت است و سازش خیانت»، پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند.

همچنین «مولای هشام» پسر عمومی پادشاه مغرب در مقاله‌ای نوشت که بعید است فلسطین از حافظه ملت‌ها و ملت مغرب پاک شود.

همچنین برخی احزاب مغرب از جمله «العدالة و التنمیة»، «الحزب الاشتراکی الموحد» و «النهج الدیمقراطی» با صدور بیانیه‌ای، رژیم اشغالگر اسرائیل را محکوم و تأکید کردند که کشتار کودکان و غیرنظامیان جنایت‌های ضد بشری است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: مغرب تظاهرات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، با وجود گذشت ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان، جنگ‌افزارها و شهرک‌های صهیونیستی ادامه دارد.

گردان‌های «ابو علی مصطفی» اعلام کرد که مبارزان این گردان‌های در پاسخ به جنایت‌های اشغالگران علیه ملت فلسطین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق «جبالیا» و اطراف «نتساریم» با خمپاره سنگین هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز تاکید کرد که مبارزان این گردان‌ها جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق گورستان شرقی واقع در شمال نوار غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده‌اند.

نیروهای «شهید عمر القاسم» نیز اعلام کرد که ظهر امروز شهرک صهیونیستی «نیر عام» واقع در اطراف نوار غزه را با موشک‌های سنگین هدف قرار داده است.

علاوه بر این ظهر امروز گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست‌نشین سدیروت و نیرعام و چند شهرک دیگر را در مجاورت نوار غزه در پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین، موشک‌باران کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه خبر دادند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که سدیروت و مناطق اطراف آن هدف حمله‌های موشکی از شمال نوار غزه قرار گرفته و پس از این حملات صدای دست‌کم سه انفجار شنیده شده است.

کد خبر 6086959

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • حملات شدید اسرائیل علیه نوار غزه در دویست و یکمین روز جنگ
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو