Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست «شهادت‌نامه حسین و شهیدان کربلا بر اساس کهن‌ترین منابع» چهارشنبه ۱۹مرداد ماه ۱۴۰۱ در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، هفتمین نشست از سلسله نشست‌های تکیه کتاب با عنوان نقد و بررسی کتاب شهادت‌نامه حسین و شهیدان کربلا بر اساس کهن‌ترین منابع چهارشنبه ۱۹مرداد ماه ۱۴۰۱ همزمان با دوازدهم محرم الحرام از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران با حضور محمدهادی زاهدی و سعید طاووسی مسرور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ساعت ۱۴ در خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان شهید برادران مظفرجنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک دو، سرای اهل قلم برگزار و  به صورت زنده از آپارات به نشانی aparat.com/khaneketab/live  پخش می‌شود.

سلسله نشست‌های تکیه کتاب با محوریت نهضت حسینی از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا اربعین حسینی در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار خواهد شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کربلا ، کتاب ، اربعین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کربلا کتاب اربعین خانه کتاب و ادبیات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی به مناسبت شهادت بهروز واحدی دانشجوی رزمنده و مدافع حرم پیامی صادر کرد.

در پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی آمده است: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا، شهادت افتخارآمیز شهید والامقام، بهروز واحدی را در جبهه‌های دفاع از حریم آل‌الله به محضر فرمانده معظم کل قوا، ملت عزیز ایران، جامعه دانشگاهی آزاد اسلامی و خانواده گرامی ایشان و همرزمان مجاهدش تبریک و تسلیت می‌گویم.

در پیام رنجبران اضافه شده است: شهید روح تاریخ و گواه انسانیت بوده و اجر شهیدان نسل سوم و چهارم انقلاب بیش از شهدای دفاع مقدس است چون آنها بر جنگ نرم و عقیدتی دشمن نیز فائق آمدند.

در این پیام مطرح شده است: شهدای مدافع حرم از عقیده، ایمان و منافع ملی وطن دفاع می‌کنند و خون این شهدا گواهی است بر این حقیقت که رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار به‌زودی به نقطه پایانی و افول نزدیک خواهند شد.

در این پیام عنوان شده است: بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل همین جانفشانی، ایثار، جهاد و شهادت است و نام این عزیزان بر تارک تاریخ خواهد درخشید. در پایان اجر الهی و علو درجات در محضر ایزد متعال و همنشینی با سالار شهیدان را برای آن شهید گرانقدر مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • مادر شهیدان والامقام «جلیل و جلال آزادی» آسمانی شد
  • شرق؛ حکایت ظریف و وسط بازی و گرفتاری میان دو آرزو/ تجربه ورق زدن سال‌نامه در گوشی
  • نخستین سالگرد درگذشت استاد سمیعی گیلانی
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد
  • تشییع حاجیه خانم صغری کدخدا معروف مادر شهیدان علی و حسین رحیمی
  • «نامه‌ای از جنوب» در کتابفروشی‌ها عرضه شد