Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:58:59 GMT

اصحاب رسانه در قالب هیئت های اندیشه ورز وارد کار شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۶۹۴۴

اصحاب رسانه در قالب هیئت های اندیشه ورز وارد کار شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی مختاری سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه در رفع مشکلات مردم شهرستان نقش رسانه‌ها بسیار مهم است و مدیران باید پاسخگوی رسانه‌ها به عنوان نمایندگان مردم باشند؛ افزود: خبرها و گزارش‌های رسانه‌ها در رفع کمبودها با اهمیت است و گزارش کارهای انجام شده نیز باعث امید آفرینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حوزه رسانه ما باید خبر مفید و امیدبخش انتشار دهیم؛ اظهار کرد: در موضوع‌های مختلف رسانه‌ها می‌توانند در قالب هیئت اندیشه ورز مشکلات مردم را بررسی و پیگیری‌های لازم را از مسئولان داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه رسانه‌ها ظرفیت‌های زیادی دارند که در حوزه مطالبه گری از مسئولان باید از ظرفیت‌ها استفاده کنند؛ خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در جهاد تبیین و در روشنگری و امید آفرینی و باطل کردن شبهه‌ها و توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی بسیار اثرگذار است.

مختاری در ادامه صحبت‌های خود افزود: امروز جنگ در فضای مجازی است و به همین دلیل رهبر انقلاب بر موضوع جنگ نرم و جهاد تبیین تاکید دارند.

وی تاکید کرد: خبررسانی صحیح و به موقع و روایت اول بسیار مهم است و اجازه شبهه افکنی را از رسانه‌های معاند می‌گیرد و این موضوع خیلی مهم است.

کد خبر 5559423

منبع: مهر

کلیدواژه: علی مختاری نهاوند روز خبرنگار محرم 1401 مراسم عزاداری عاشورا ماه محرم بوشهر حسینیه مهر عکس استانها ویروس کرونا تاسوعای حسینی همایش شیرخوارگان حسینی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه تاسوعا و عاشورا گرگان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی طالبان اعلام کرد گزارش «افغانستان اینترنشنال» مبنی بر ممنوعیت دیدار مسئولان دفتر سیاسی هیئت حاکمه افغانستان با مقامات خارجی جعلی است.

افغانستان اینترنشنال به‌استناد مکتوبی که طالبان تصریح می‌کند جعلی است، گزارش داده بود: در این حکم هر نوع دیدار «خودسرانه آشکار و پنهان» مقامات طالبان با مقامات خارجی ممنوع شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که هیئت حاکمه افغانستان تأکید دارد خواستار روابط خوب با همه کشورهاست و با تمام ظرفیت به‌دنبال گسترش روابط خود با کشورهای مختلف است.

پیش از این نیز معاون سخنگوی طالبان با جعلی خواندن گزارش‌های «افغانستان اینترنشنال» درباره اعمال محدودیت بر مراسم محرم گفته بود: این یک رسانه نیست و مأموریت جاسوسی دارد.

وی تأکید کرده بود: تصمیم‌ها در هماهنگی با علمای اهل‌تشیع گرفته شده است و محدودیت خاصی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیئت وزیران رسید
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه‌دار شد؟
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه