Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@11:21:08 GMT

وقوع چندین انفجار در شبه جزیره کریمه+عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۷۱۲۲

وقوع چندین انفجار در شبه جزیره کریمه+عکس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع خبری از وقوع همزمان چندین انفجار در شبه جزیره کریمه خبر داده اند.

برخی خبرنگاران این انفجارها را ناشی از حمله به پایگاه هوایی نووفدریوکا متعلق به ارتش روسیه میدانند. 

تصاویر منتشر شده از کریمه نشان میدهد ستونی از دود غلیظ در آسمان منتشر شده است. هنوز علت این انفجارها مشخص نیست اما مقامات اوکراین اخیرا درباره بازپس گیری شبه جزیره کریمه از روسیه با استفاده از تسلیحات نظامی آمریکا خسن گفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهاراتی که با واکنش تند روسیه مواجه شده.

دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهور پیشین روسیه و معاون رئیس شورای امنیت این کشور با تاکید بر این موضوع هشدار داد که هر گونه تعرض خارجی به خاک کریمه پاسخ قاطع و کوبنده مسکو را در بر خواهد داشت. 

 

 

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: بحران اوکراین عملیات نظامی روسیه در اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نسبت به احتمال شیوع تب کریمه کنگو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی با توجه به افزایش احتمال شیوع تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرما، گفت: در راستای پیشگیری از شیوع احتمالی این بیماری نیاز است مردم رعایت اصول پیشگیری را در دستور کار خود قراردهند.
فتاحی افزود: تب خونریزی دهنده کریمه کنگو از جمله بیماری‌های ویروسی مشترک انسان و دام است که از طریق کنه‌ها از بدن دام آلوده به سایر دام‌ها منتقل می‌شود.
او گفت: تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در دام هیچ علائمی ندارد، اما در انسان خونریزی‌های گسترده زیرپوستی و کبودی در بدن ایجاد می‌کند.
مدیرکل دامپزشکی استان افزود: تب کریمه کنگو از طریق گزش، له کردن کنه با دست، تماس با خون، ترشحات خونی و گوشت دام آلوده منتقل می‌شود.
فتاحی گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و فعالیت کنه‌ها نیاز است برای پیشگیری از شیوع تب خونریزی دهنده کنگو اقداماتی از جمله سم پاشی اماکن دامی، تجهیز کشتارگاه‌های دام به سردخانه نگهداری گوشت، رعایت بهداشت فردی هنگام تماس با دام، گوشت و فرآورده‌های دامی و پرهیز از کشتار دام خارج از کشتارگاه در دستور قرار گیرد.
او افزود: رغعایت نکات بهداشتی از جمله استفاده از دستکش و ماسک برای شهروندانی که اقدام به کشتار دام خارج از کشتارگاه می‌کنند ضروری است و برای جلوگیری از انتقال این بیماری از گوشت به انسان نیاز است گوشت دام‌ها به مدت حداقل ۲۴ ساعت در دمای صفر تا چهار درجه نگهداری شود.
فتاحی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی و کشتار دام خارج از کشتارگاه موضوع را با شبکه‌های دامپزشکی و یا از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی ۱۵۱۲ اطلاع دهند. /

دیگر خبرها

  • هشدار دامپزشکی خوسف برای بیماری تب کریمه و کنگو
  • وقوع انفجار قوی در ایلات
  • هشدار برای احتمال شیوع تب کریمه کنگو
  • هشدار نسبت به احتمال شیوع تب کریمه کنگو
  • وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
  • جزئیات حمله تلافی جویانه ایران با ده ها موشک و پهباد به اسرائیل
  • تایید وقوع انفجار در صحرای نقب اسرائیل
  • جزئیات حمله ایران با ده ها موشک و پهباد به اسرائیل
  • وقوع سیل وحشتناک در جنوب غرب روسیه | ۱۳۰ هزار نفر بی خانمان شدند
  • آخرین جزئیات تب کریمه کنگو در کشور