Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@21:29:14 GMT

پیر امریک اوبامیانگ شماره 17 جدید بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۷۲۸۱

پیر امریک اوبامیانگ شماره 17 جدید بارسلونا

شماره پیراهن پیر امریک اوبامیانگ در بارسلونا تغییر کرد.

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم 32 ساله بارسلونا در فصل 23-2022 با شماره پیراهن جدیدی به میدان می رود.

طرفداری | با اعلام باشگاه بارسلونا، شماره پیراهن پیر امریک اوبامیانگ در این باشگاه تغییر کرد و این بازیکن از این به بعد با پیراهن شماره 17 بلوگرانا به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیر امریک اوبامیانگ که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به بارسلونا پیوست، در فصل قبل با پیراهن شماره 25 بارسلونا به میدان می رفت. پیر امریک اوبامیانگ در دوران حضورش در دورتموند نیز شماره 17 را بر تن می کرد. در فصل گذشته لوک دی یونگ پیراهن شماره 17 بلوگرانا را بر تن می کرد. علاوه بر این، بازیکنانی چون آنتوان گریزمان و پدرو نیز سابقه پوشیدن شماره 17 بارسلونا را دارند.

 

اخبار داغ 

استقلالی ها، اول و آخر فهرست قهرمانی هستند رونمایی از شکار بزرگ پرسپولیس تا 48 ساعت آینده! / ادعای رسانه داخلی دوری شش هفته‌ای تیاگو آلکانتارا از میادین به دلیل مصدومیت حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد در دیداری دوستانه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیر امریک اوبامیانگ شماره 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شماره چهارصد و چهلم هفته‌نامه خط حزب‌الله، با تیتر یک «شب قدر غرب آسیا» منتشر شد.

در این شماره، ابعاد و پیام‌های عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با نام «وعده صادق» و با رمز «یا رسول‌الله (ص)» مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین به مناسبت اول اردیبهشت ماه، سالروز بزرگداشت سعدی و روز نثر فارسی، توصیه‌های رهبر انقلاب درباره پاسداشت زبان و ادبیات فارسی مرور شده است.

خط حزب‌الله چهارصدوچهل به روح مطهر شهیدان امنیت محسن کمالی‌دوست، اسماعیل بزی‌الله‌ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی، تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • ویترین تسنیم شماره ۶۴۷
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • عثمان دمبله و کسب عنوان برترین بازیکن میدان پس از دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • ویترین تسنیم شماره ۶۴۶
  • ۲ گل از ۳ گل عثمان دمبله برای پاری سن ژرمن در فصل جاری مقابل بارسلونا به ثمر رسیده است
  • تعویضی که آخرین امیدهای بارسلونا را سوزاند