Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:50:40 GMT

شکست رنک یک جهان پل کسب نخستین طلا بود

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۷۳۲۷

شکست رنک یک جهان پل کسب نخستین طلا بود

ناهید کیانی تکواندوکار وزن منهای ۵۳ کیلوگرم که نخستین مدال طلای ایران را در قونیه به دست آورد گفت: مسابقات سطح بالایی داشت و چهار تکواندوکار از بهترین‌های وزن من در رقابت شرکت کرده بودند، با این وجود موفق به شکست آن‌ها شدم و طلا را کسب کردم.

کیانی گفت: حریف مراکشی حریف نامداری بود حریف ترک هم که در بازی قبل به مراکش باخت قهرمان جهان بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف ازبک را هم که شکست دادم دارنده طلای آسیا و رنکینگ یک جهان بود.

کیانی درباره پیش بینی اش از مسابقات گفت: پیش بینی من از مسابقات آن چیزی است که دوست دارم. دوست دارم با مدال های طلای زیادی به کشور بازگردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناهید کیانی تکواندوکار بازی های همبستگی کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا

رافائل نادال در مورد شکست زودهنگام در تورنمنت بارسلونا اظهارنظر احساسی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، قهرمان 22 دوره گرنداسلم و شماره یک پیشین جهان درباره شکست خود در دور دوم مسابقات خاکی ATP-500 در بارسلون (اسپانیا) اظهار نظر کرد.

نادال 37 ساله در دور دوم برابر تنیسور شماره یازدهم جهان، الکس دی میناور 25 ساله استرالیایی با نتیجه 5 بر 7 و 1 بر 6 شکست خورد. این تنیسور اسپانیایی گفت: من در این تورنمنت طوری بازی کردم که انگار آخرین بار است. در واقع با توجه به نحوه برخوردم با این مسابقات، در زمین احساس خوبی داشتم. حالا مهمترین چیز برای من بردن نیست، بلکه این است که مسابقات را سالم ترک کنم. با از دست دادن ست اول، مسابقه به پایان رسید.

نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم

نادال افزود: هدف امروز من کسب تجربه بیشتر در تمرین و در عین حال احساس راحتی بیشتر است. مادرید چند هفته دیگر در انتظار من است، جایی که امیدوارم کمی آماده‌تر باشم. در حال حاضر رقابت در یک مسابقه دو تا سه ساعته برای من سخت است. من واقعاً از بازی در اینجا (بارسلونا) لذت می‌برم، من 12 بار در این تورنمنت قهرمان شده‌ام و فقط می‌توانم تشکر کنم برای رفتاری که همیشه با من داشته‌اند. من به اندازه کافی خوش‌شانس بودم که داستانم را اینجا نوشتم.

شماره یک پیشین جهان درباره برنامه‌های آینده خود نیز اظهار داشت: سعی می‌کنم یک قدم دیگر در مادرید و سپس در رم بردارم.  اما اگر تورنمنتی وجود داشته باشد که باید تمام تلاش خود را بکنید و بمیرید، آن رولان گاروس است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آزادکار ایران مقتدرانه سهمیه المپیک گرفت
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • اردن ؛ برنده مدال طلای ریاکاری!
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان