Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزای فارس، مراسم بدرقه تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان جهت حضور در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی(ترکیه) امروز سه شنبه ۱۸ مردادماه در سالن جلسات فدراسیون جودو برگزار شد.

ابتدا مراسم بدرقه تیم ملی بانوان با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، صدیقه کعبی زاده دبیر کل فدراسیون جودو، محمد صابر گرایلی و مریم بهاروند نواب رئیس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، معصومه پیردهقان مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان در مراسم بدرقه حضور پیدا کردند و برای دقایقی با بانوان اعزامی به گفت و گو پرداختند و برای نفرات اعزامی به این مسابقات آرزوی موفقیت کردند. در پایان جلسه بانوان، کادر فنی تیم ملی و بانوان اعزامی به قونیه برای دقایقی به گفت و گو‌ پرداختند و از برگزاری منظم و‌ دقیق اردوهای تیم ملی در طول این مدت از مسولان فدراسیون تشکر کردند.

در پایان مراسم بدرقه تیم ملی جودو بانوان، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه معصومه پیردهقان مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از مریم بربط و شیوا جهانگیری ۲ جودوکار همدانی تیم ملی اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تجلیل به عمل آورند. حقیقی با اهدا پاداش نقدی به بربط و جهانگیری به آنها قول داد تا در صورت کسب مدال در قونیه پس از بازگشت تیم ملی به ایران طی مراسمی در استان همدان از این دو جودوکار به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

در ادامه مراسم بدرقه ملی پوشان، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، محمد صابر گرایلی نایب رئیس مردان، مصطفی کریمی مدیرسازمان تیم های ملی جلسه ای را با اعضا تیم ملی جودو اعزامی به قونیه برگزار کردند. در این جلسه مردان اعزامی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی حضور داشتند و حاضرین برای دقایقی با ملی پوشان به گفت و گو پرداختند.

محمدرضا حاج یوسف زاده مدیر فنی تیم ملی، محسن ذکریا مربی تیم ملی، هادی کردی سرپرست تیم ملی . پیمان ترکاشوند رئیس هیات جودو استان تهران نیز در این جلسه حضور داشتند.

در مراسم بدرقه تیم ملی، ملی پوشان کشورمان پس از تحویل وسایل شخصی با رد شدن از زیر قرآن برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اعزام شدند.

ملی پوشان پیش از خروج از فدراسیون جودو از زیر پرچم سرخ گنبد سالار شهیدان ابا عبدالحسین (ع) رد شدند و با تبرک کردن این پرچم میزان عشق و ارادت خود به اهل بیت و سید سالارشهیدان و خاندان مظلومش را نشان دادند و راهی مسابقات شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جودو بازی های کشورهای اسلامی فدراسیون جودو تیم ملی جودو همبستگی کشورهای اسلامی مراسم بدرقه تیم ملی فدراسیون جودو ورزش و جوانان تیم ملی جودو استان همدان ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاعران گلستانی عیدانه های شعر خود را در حضور آیت الله نورمفیدی قرائت کردند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، الهام متین در این دیدار گفت: در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» باید دست در دست هم و با اهتمام ویژه شاهد جهش در تمامی عرصه‌ها باشیم .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ساماندهی گروه‌های شعر در استان خبر داد و اظهارامیدواری کرد: بیش از پیش بتوان زبان اثرگذاری شعر را در جامعه جاری و ساری کرد.

در ادامه این محفل ادبی، شاعران استان گلستان به ترتیب اسماعیل مزیدی، غفار علی عسکری، شعبانعلی یازرلو، معصومه شهریاری، قاسم بای، عبدالعلی دماوندی، جعفر رودسرابی، مهدی خطیری، مرضیه ملکیان، فرزاد خدنگ، سید مهدی جلیلی، مریم محمدیان و علیرضا ابری اشعاری را با مضامینی درباره قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص)، مولای متقیان امام علی (ع)، امام حسین (ع)، امام رضا (ع) و میزبانی گلستان از زائران آن امام هُمام، ماه مبارک رمضان، امام زمان (عج) و حضرت فاطمه زهرا (س) و نیز اشعاری به گویش بومی و جنایت در غزه را در قالب های گوناگون چون غزل، دوبیتی و سپید قرائت کردند.در بخش دیگری از برنامه حسین ضمیری، شاعر و پژوهشگر فرهنگ عامه با درخواست حاضران در برنامه، ضمن قرائت اشعاری با گویش گرگانی، درباره آداب و رسوم سحر تا افطار مردم گرگان زمین مطالبی را بیان کرد.در پایان این محفل ادبی ضمن ادای احترام به شاعران فقید استان گلستان در سالی که گذشت به رسم تکریم، با اهدای لوح و هدیه‌ای فرهنگی از شاعران حاضر در «عیدانه با شعر» تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • ورود بانوان تراکتوری به ورزشگاه از دیدار با ذوب آهن
  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • برنامه بدرقه پیکر علی‌اصغر رضایی نیک اعلام شد
  • جشن شادمانی روزه داران مراغه‌ای درمیلاد امام حسن مجتبی (ع)
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران
  • اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حضور پرچم غزه در مراسم محفل قرآنی مشت محکمی بر دهان اسراییل است
  • حضور پرشور مردم در اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» / طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • شاعران گلستانی عیدانه های شعر خود را در حضور آیت الله نورمفیدی قرائت کردند