Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین به مناسبت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار از دفاتر تعدادی از رسانه‌های استان بازدید و با مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران دیدار کرد.

وی در این بازدید گفت : خبرنگاران در رساندن اخبار مهم نمایندگان حضرت زین‌العابدین (ع) و حضرت زینب کبری (س) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: کجای دنیا الگوهایی مانند حضرت امام زین‌العابدین (ع) و حضرت زینب کبری (س) دارند که همه چیز خود را گذاشتند تا خبرهای بزرگ عالم هستی را به گوش همگان برسانند، جنبه خبرنگاری حضرت زینب (س) از جنبه پرستاری ایشان مهم‌تر است، این عزیزان کاری کردند که ما هنوز پس از 1400 سال بر سفره بابرکت آن‌ها نشسته‌ایم، آن‌ها خبرها را ماندگار کردند، با اخلاص برگزیدند و تبدیل به شجره طیبه‌ای کردند که ریشه دواند و قد کشید.

امام‌جمعه قزوین عنوان کرد: حضرت زینب (س) پس از عاشورا، در بحرانی‌ترین شرایط نیامدند به مصیبت‌های خود فکر کنند زیرا وظیفه اصلی‌شان در آن برهه از زمان این است که به دنیا نشان بدهند مکتب حسینی چیست؟ حضرت در آن برهه از زمان پیام عاشورا را منتقل کردند تا نگذارند مکتب اباعبدالله (ع) فوت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: یک وقت ما در دنیای خودمان به کشورهای اروپایی و امریکایی نگاه می‌کنیم که کدام روزنامه در کدام کشور زودتر چاپ می‌شود و اخبار را به مردم می‌رساند تا آن را الگوی خود قرار دهیم، در حالی که در گذشته‌های دور در دستگاه انبیا رساندن پیام رسم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگانی مانند شهید آوینی و شهید صارمی سرمایه‌های ما هستند، خبرنگارانی که در جبهه‌های جنگ و دفاع زحمت کشیدند و خدا حامی آن‌هاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: تعامل رسانه‌های استان با یکدیگر و اینکه هوای یکدیگر را دارند ارزشمند است و ان‌شاءالله تلاش کنیم هر روز تقویت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه قزوین روز خبرنگار نماینده ولی فقیه در استان حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مادران شهدا از سبزپوشان سپاه پاسداران به دلیل عملیات مقتدرانه در مقابل رژیم صهیونیستی حلقه گل هدیه کردند.

در حاشیه مراسم سه شنبه‌های شهدایی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، تعدادی از مادران شهدا به نمایندگی از خانواده‌های شهدا از حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام، سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان به خاطر حمله تنبیهی سپاه پاسداران علیه اسرائیل غاصب تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6080384

دیگر خبرها

  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • تحقق دومین وعده صادق با حماقت دوباره جانیان صهیونیست
  • تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران
  • صدور ۶۸ موافقت اصولی گردشگری در البرز