Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رادیو قدس اعلام کرد که شهید امروز در الخلیل "مومن جابر" نوجوان ۱۷ ساله است.

بر اثر یورش صبح امروز (سه شنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی به خانه ای در شهر قدیمی نابلس در کرانه باختری سه جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

به دنبال محاصره این خانه در بخش قدیمی شهر نابلس توسط نظامیان ارتش اشغالگر قدس، درگیری های شدیدی بین نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی و رزمندگان مقاومت در این شهر رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شاهدان عینی، این درگیری مسلحانه حدود ساعت شش و نیم صبح امروز با محاصره خانه یاد شده در کوی "الحلبه" در بخش قدیمی شهر نابلس آغاز شد و سپس به خیابان اصلی "فیصل" در بخش شرقی شهر نابلس کشیده شد.

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی برای بازداشت شهروندان فلسطینی از بامداد امروز (سه شنبه) به بخش قدیمی شهر نابلس یورش بردند و مبارزان فلسطینی نیز به مقابله با آنها پرداختند.

ارتش رژیم صهیونیستی سپس نیروهای خود را در شهر نابلس تقویت کرد.

براساس اعلام منابع رسمی فلسطینی، سه مبازر فلسطینی به نام های ابراهیم النابلسی از اعضای گردان های شهیدان الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح و اسلام صبوح و حسین جمال طه در این درگیری شهید شد.

براساس گزارش رسانه های صهیونیست، نیروهای رژیم صهیونیستی در حمله به خانه یاد شده از موشک دوش پرتاب استفاده کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که دستکم ۴۰ شهروند فلسطینی نیز در بخش قدیمی شهر نابلس به ضرب گلوله صهیونیست ها زخمی شدند.

برچسب‌ها جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی فلسطین جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی فلسطین بخش قدیمی شهر نابلس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رهبر حزب کارگر تونس در سخنانی تاکید کرد که رژیم اشغالگر جز شکست دستاوردی در غزه نداشته است

«حمه الهمامی»، رهبر حزب کارگر تونس تاکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی جز شکست دستاوردی در غزه نداشته و مقاومت همچنان ثابت قدم و پابرجاست.

الهمامی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی بدون حمایت‌های آمریکا و غرب هیچی نیست.

پیش از این نیز، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اعلام کرده بود که جامعه فلسطین با نسل‌کشی جمعی روبرو است.

آلبانیز گفت: در اروپا استانداردهای دو گانه‌ای در خصوص مساله فلسطین وجود دارد. ما باید با اقدامات اسرائیل علیه فلسطینیان به ویژه در غزه رویاروی شویم.

گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز حمله به غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک فلسطینی را در غزه به شهادت رسانده است.

همچنین آلبانیز بیان کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، روزانه ۲۵۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفت: اسرائیل دست‌کم ۳ جنایت نسل‌کشی را در غزه مرتکب شده است.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهیدان و مجروحان جنگ غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که شمار کلی شهیدان جنگ در غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

کد خبر 6080413

دیگر خبرها

  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • شمار شهدای غزه به 33هزار و 899 شهید رسید/ معلولیت روزانه 60 اسرائیلی به دلیل جنگ غزه
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • این مربی فوتبال امروز به شهادت رسید
  • رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد