Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وحید  سلیمی روز سه‌شنبه در آیین معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ارائه خدمات دارویی و درمانی به بیماران نیازمند کشور از رسالت‌های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر است، افزود: امسال با پیگیری‌های مستمر، ردیف اعتباری این بخش در سازمان داوطلبان احیا شد و تاکنون یک سوم اعتبار اختصاص داده شده به بخش دارو درمان به این جمعیت تخصیص داده شده و بین استان‌ها با اولویت مناطق محروم و کمتربرخوردار توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در راستای اجرای طرح "تحول اجتماع محور"، امسال توانمندسازی ۲ هزار و ۲۰ محله در سطح کشور هدفگذاری شده در دستور کار قرار دارد و برنامه‌ریزی برای حمایت و توانمندسازی این محلات با همکاری سایر دستگاه‌ها اجرایی و حمایتی در دستور کار قرار گرفته و جمعیت هلال احمر نیز برای توانمندسازی مردم این محلات، برنامه حمایتی در دستور کار دارد.

سلیمی از اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار در قالب اعتبارات برای محرومیت‌زدایی در این سفر به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: با اختصاص این اعتبار و همچنین اعتبارات محرومیت زدایی، گامی برای رفع مشکلات محلات کم برخوردار استان برداشته خواهد شد.

وی به رایزنی با بانک مرکزی ایران در خصوص پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت قرض‌الحسنه برای داوطلبان این جمعیت اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر ایران در همه عرصه‌ها به خصوص شیوع کرونا، سیل، زلزله، حادثه آماده ارائه خدمات به مردم است و طرح‌های مختلف نیز برای ارائه خدمات در بخش‌های مختلف در دست اجرا  دارد.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به تجهیز انبارهای امداد و نجات در کشور تاکید کرد و گفت: امسال اعتبارات خوبی برای تجهیز انبارهای امدادی اختصاص یافت.

وی به استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و تجارب موفق در سطح بین المللی برای امدادرسانی و خدمات‌رسانی در مواقع بحران تاکید کرد و گفت: امسال سرمایه‌گذاری در حوزه فعالیت‌های اقتصادی و مولدسازی در این جمعیت هدفگذاری شده است.

۳۱۱هزار و ۵۸ نفر در سیل اخیر توسط امدادگران جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری امدادرسانی شدند

مدیرعامل اسبق جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های حادثه خیز در بحث سیل، زلزله، رانش زمین است، گفت: در سیل اخیر امدادگران جمعیت هلال احمر استان به بیش از ۳۱۱هزار و ۵۸ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

ایرج کیانی افزود: در سیل اخیر تمام ۱۰ شهرستان استان، ۲۵ شهر، ۲۴۶ روستا و ۴۱ منطقه عشایری درگیر سیل شدند که امدادرسانی به همه حادثه دیدگان سیل در اولویت خدمات‌رسانی اعضای جمعیت هلال احمر قرارداشت.
وی اظهارداشت: در سیل اخیر ۱۸ محور اصلی استان درگیر شد و ۲ نفر فوتی و مفقودی در سطح استان داشتیم که در شهرستان لردگان با تلاش امدادگران جمعیت هلال یک نفر فوتی کشف و تلاش برای جست و جو فرد مفقودی در شهرستان کوهرنگ ادامه دارد.

کیانی به اجرای طرح رهاسازی افراد گرفتار در خودور توسط اعضاء‌ داوطلبان جمیعت هلال احمر اشاره کرد و گفت: در سیل اخیر به پنج هزار ۸۱۸ خانوار با تلاش ۱۲۴ تیم عملیات و با حضور ۴۵۵ نفر نجاتگر، امدادگر و داوطلب عضو جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات ۲ساله "ایرج کیانی" تجلیل و "مسعود مثنوی" به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری مراسم تودیع سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری مراسم تودیع سازمان امداد و نجات هلال احمر چهارمحال وبختیاری مراسم تودیع سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری سیل اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: مردم خیر و نوع‌دوست این استان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم و جنگ‌زده غزه کمک نقدی کردند.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: از ابتدای آغاز جنگ غزه، هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص رسیدن کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر ایران جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و رؤسای جمعیت‌های هلال‌احمر فلسطین، مصر و سایر کشورهای منطقه در این خصوص برگزار کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این جلسات، بر ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافقاتی شده و پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق نیز در دست اقدام است.

هاشمی ادامه داد: در همین راستا نیز در سطح استان زنجان در مراسم روز قدس و عید سعید فطر مردم نوع‌دوست استان زنجان در ۱۰ صندوق در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

وی یادآوری کرد: هم‌وطنان نوع‌دوست و علاقمند به کمک برای مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به مردم مظلوم غزه به حساب جمعیت هلال‌احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این صندوق‌های کمک نیز در سطح شعب و مرکز استان فعال است.

کد خبر 745549

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری