Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: تکواندو در حال حاضر یکی از عادلانه ترین ورزشهای دنیاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو در حاشیه مراسم اهدا مدال های تکواندو بازیهای کشورهای اسلامی درباره این مسابقات اظهار داشت: سطح رقابتهای تکواندو کشورهای اسلامی با توجه به حضور اکثر قهرمانان کشورهای عربی و منطقه از سه قاره بسیار بالاست و نباید آن را نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: تکواندو در حال حاضر یکی از عادلانه ترین ورزشهای دنیاست. خودتان دیدید در این مسابقات از کشور نیجر مدال طلا گرفت در میان این همه مدعیان که قابل توجه است.
رییس فدراسیون جهانی تکواندو ایران گفت: تکواندو ایران در دنیا شناخته شده اما بانوان ایرانی با توجه به نتایج خوبی که گرفته اند، آینده درخشانی خواهند داشت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک