Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:30:55 GMT

گزارش ۱۶۹ مورد حیوان گزیدگی در شهرستان گلپایگان 

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۷۷۲۷

گزارش ۱۶۹ مورد حیوان گزیدگی در شهرستان گلپایگان 

ایسنا/اصفهان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: در سال گذشته ۴۷۷ مورد حیوان گزیدگی و از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۹ مورد حیوان گزیدگی که اکثرا توسط سگ بوده گزارش شده است.

علی اصغر صبوحی، امروز(سه‌شنبه، ۱۸ مرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان که در فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه گلپایگان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: از ابتدای اسفند سال ۱۳۹۸، ۲۴ هزار و ۲۹۷ مورد تست کرونا در شهرستان گلپایگان گرفته شده که از این تعداد ۳۷ درصد آنها مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرداد ماه تقریبا هر فردی که به مراکز درمانی مراجعه کرده تست کرونای وی مثبت بوده است. همچنین طی مدت اخیر ۲ مورد فوتی کرونایی داشتیم که یکی از آنها بیماری زمینه‌ای داشت و دیگری واکسن کرونا تزریق نکرده بود.

وی ادامه داد: جمعیت بالای ۵ سال شهرستان، ۸۳.۲ درصد نوبت اول و ۷۶.۴۸ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. همچنین از جمعیت بیش از ۹۸ هزار نفری شهرستان ۱۵ هزار و ۶۳۸ نفر هیچکدام از دُزهای واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: گلپایگان یک بیمارستان با  ۱۰۲ تخت فعال، ۱۱ بخش درمانی ، ۳۴ پزشک متخصص و ۳ فوق تخصص دارد. درمانگاه خاتم الانبیا تا ساعت ۱۲ شب و درمانگاه بیمارستان شهر گوگد حدودا تا ساعت ۹ شب فعال است و همین موضوع سبب شده درمانگاه بیماران سرپایی بیمارستان گلپایگان شلوغ باشد.  

صبوحی افزود: ۳ پایگاه اورژانس در سطح شهرستان فعال است، اما در صدد راه اندازی یک پایگاه اورژانس در منطقه شهرک الوند و مسکن مهر هستیم. ۱۹۸۳ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان داریم که در چهار ماه گذشته ۴ هزار و ۲۶۷ مورد بازرسی از آنها انجام شد که ۶۰ مورد به مراجع قضایی معرفی و ۴ واحد هم پلمب شد. همچنین با بازرسی‌های انجام شده تاکنون آلودگی آب از نظر مواد شیمیایی و یا میکروبی مشاهده نکردیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۴۷۷ مورد حیوان گزیدگی و از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۹ مورد حیوان گزیدگی که اکثرا توسط سگ بوده در شهرستان گزارش شده که باید کمیته اتلاف حیوانات فعال‌تر شود. اکنون هر دُز واکسنی که برای افراد حیوان گزیده تزریق می‌کنیم حدود ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان برای دولت هزینه در بردارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با بیان اینکه  آمار خودکشی‌ها روبه افزایش است، یاد آورشد: در سه ماهه نخست سال جاری ۷۰ مورد تصادف خودرویی و ۷۹ مورد تصادف موتوری را در شهرستان شاهد بودیم که می‌طلبد کمیته جامعه ایمن فعال و مصوبات آن اجرایی شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها حیوان گزیدگی مورد حیوان گزیدگی شهرستان گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب هرگونه آسیب به تاسیسات هسته ای ایران /حمله به شهرهای ایران صحت ندارد /بخاطر یک پهپاد مشکوک، سامانه پدافندی فعال شده بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اوایل امروز رسانه‌ها گزارش دادند سیستم‌های پدافندی ایران با نفوذ چند ریزپرنده برخورده کرده و آنها را منهدم کرده است.

بنابر گزارش ایسنا، در پی این رویداد صداهایی ناشی از انفجار در نزدیکی شهر اصفهان شنیده شد که ناشی از عملکرد سیستم‌های پدافند هوایی بوده است.

بعد از آن رسانه‌های داخلی ایران گزارش دادند که تأسیسات هسته‌ای ایران امن هستند.

به گزارش اسپوتنیک، در پی این رویدادها آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.

آژانس در ایکس نوشت: رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار خویشتنداری شدید از سوی همه است و تکرار می‌کند که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف درگیری‌های نظامی باشند.

همچنین بنابر آنچه در کانال‌های خبری آمده است: درپی شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان پس از شلیک پدافندهوایی به ریزپرنده‌ها، شبکه تلوزیونی ایران( press tv) حمله خارجی به شهرهای ایران به نقل از منابع آگاه را تکذیب کرد.

منبع خبری فارس هم گزارش داده است: سامانه پدافند هوایی ایران پس از مشاهده یک پهپاد مشکوک فعال شده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896956

دیگر خبرها

  • اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد
  • ریزپرنده به آسمان تبریز نفوذ کرده است؟ /توضیحات معاون سیاسی استاندار درباره فعال شدن پدافند هوایی
  • تکذیب هرگونه آسیب به تاسیسات هسته ای ایران /حمله به شهرهای ایران صحت ندارد /بخاطر یک پهپاد مشکوک، سامانه پدافندی فعال شده بود
  • خبرهای جدید از تاسیسات هسته ای اصفهان /چرا پدافند هوایی پایگاه شکاری فعال شد؟
  • فوری/ فعال شدن پدافند هوایی در تبریز /علت صدای انفجار در غرب تبریز چه بود؟ +جزئیات
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک های اسرائیلی به ایران /سی ان ان: ۸ پرواز مسیر خود را تغییر دادند /رویترز: سامانه پدافندی فعال شد
  • فعال شدن پدافند هوایی در تبریز +جزئیات
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • سپیداج ؛ آیا تا کنون این جاندار که 3 قلب دارد را دیده اید؟! (+عکس)
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد