Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سخنگوی سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: اتحادیه اروپا از تهران و واشنگتن انتظار دارد تا فورا به متن نهایی توافق در وین پاسخ دهند.

ایسنا به نقل از روزنامه بیزینس ریکوردر نوشت: پیتر استانو، سخنگوی سرویس اقدامات خارجی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مذاکرات وین گفت: دیگر فضایی برای مذاکرات باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما متن نهایی را در اختیار داریم. حال باید اینباره تصمیم‌گیری شود. پاسخ "آره یا نه" است. ما از تمامی طرفین انتظار داریم تا بسیار سریع در اینباره تصمیم‌گیری کنند.

با پایان این دور از گفتگوها در وین با وجود اینکه اتحادیه اروپا تاکید دارد که متن نهایی مذاکرات را به طرفین ارائه کرده است اما مذاکره‌کنندگان جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند که هیچ چیز تاکنون نهایی نشده است و رایزنی‌ها و تماس‌ها باهماهنگ‌کننده و طرف‌های دیگر ادامه خواهد داشت.

یک مقام ارشد وزارت امور خارجه در این باره تاکید کرد: در ۴ روز گذشته مذاکرات فشرده‌ای در خصوص چند موضوع باقی‌مانده برای اطمینان از تامین ملاحظات و نگرانی‌های کشورمان برگزار شد. در جریان این گفتگوها ما مواضع خود را با طرف‌های مقابل به اشتراک گذاشتیم و در برخی موضوعات نیز پیشرفت‌های نسبی حاصل شد.

او بعد از اعلام نظر اتحادیه اروپا گفت: با توجه به مباحث صورت گرفته طی سه روز گذشته، انریکه مورا چند ایده در مورد برخی موضوعات باقی‌مانده به طرف‌ها ارائه داد و ما به محض دریافت این ایده‌ها، پاسخ و ملاحظات اولیه خود را به ایشان منتقل کردیم، اما طبیعتا این موارد نیازمند بررسی جامع هستند و ما نظرات و ملاحظات تکمیلی خود را به هماهنگ‌کننده و سایر طرف‌ها منتقل خواهیم کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا اتحادیه اروپا برجام مذاکرات وین اخبار مذاکرات وین افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا اتحادیه اروپا طرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن روی خرید لامین یامال اصرار دارد. جدایی کیلیان امباپه حفره بزرگی در خط حمله تیم فرانسوی ایجاد خواهد کرد که از هم اکنون برای یافتن جانشینی مناسب برای او دست به کار شده اند.  

اولین موردی که پاریسی ها در ذهن دارند نیز یامال است. مارکا قبلاً در ابتدای ماه مارس گزارش داده بود که پی اس جی پیشنهادی هنگفت برای مهاجم بارسا ارائه کرده است که توسط هیئت مدیره باشگاه کاتالان رد شده است. این خبر بعداً توسط خوان لاپورتا تأیید شد.

شب گذشته لوپاریزین بار دیگر ادعا کرد که پی اس جی ناامید نشده و قصد دارد لامین یامال را با پیشنهادی اغواکننده از بارسا جدا کند. بر این اساس آنها حاضرند 200 میلیون یورو نیز به بارسلونا بدهند.

طبق ادعای مارکا، این خبر باعث نشده تا مسئولان بارسا دچار هراس شوند چرا که خیالشان از یامال راحت است. حتی مشکلات مالی نیز سبب نشده تا لحظه ای به فروش یامال فکر کنند. یامال تا 2026 با بند فسخ یک میلیارد یورویی قرارداد دارد و فروشی نیست. پاریس نیز اگر یامال را می خواهد، فقط یک راه دارد: پرداخت بند فسخ یک میلیاردی.

دیگر خبرها

  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه
  • ‌درخواست «بورل»برای کاهش تنش در منطقه
  • ‌درخواست «بورل»برای کاهش تنش در منطقه وجلوگیری ازفاجعه بشری درغزه
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا
  • درخواست ۸۷۰ دانشگاه اروپایی برای افزایش بودجه تحقیق و توسعه