Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@22:35:31 GMT

مراسم بدرقه تیم ملی جودو اعزامی به قونیه

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۷۸۲۷

مراسم بدرقه تیم ملی جودو اعزامی به قونیه

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، مراسم بدرقه تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان جهت حضور در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی(ترکیه) امروز سه شنبه ۱۸ مردادماه در سالن جلسات فدراسیون جودو برگزار شد.

ابتدا مراسم بدرقه تیم ملی بانوان با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، صدیقه کعبی زاده دبیر کل فدراسیون جودو، محمد صابر گرایلی و مریم بهاروند نواب رئیس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، معصومه پیردهقان مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان در مراسم بدرقه حضور پیدا کردند و برای دقایقی با بانوان اعزامی به گفت و گو پرداختند و برای نفرات اعزامی به این مسابقات آرزوی موفقیت کردند. در پایان جلسه بانوان، کادر فنی تیم ملی و بانوان اعزامی به قونیه برای دقایقی به گفت و گو‌ پرداختند و از برگزاری منظم و‌ دقیق اردوهای تیم ملی در طول این مدت از مسولان فدراسیون تشکر کردند.

در پایان مراسم بدرقه تیم ملی جودو بانوان، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه معصومه پیردهقان مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از مریم بربط و شیوا جهانگیری ۲ جودوکار همدانی تیم ملی اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تجلیل به عمل آورند. حقیقی با اهدا پاداش نقدی به بربط و جهانگیری به آنها قول داد تا در صورت کسب مدال در قونیه پس از بازگشت تیم ملی به ایران طی مراسمی در استان همدان از این دو جودوکار به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

در ادامه مراسم بدرقه ملی پوشان، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، محمد صابر گرایلی نایب رئیس مردان، مصطفی کریمی مدیرسازمان تیم های ملی جلسه ای را با اعضا تیم ملی جودو اعزامی به قونیه برگزار کردند. در این جلسه مردان اعزامی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی حضور داشتند و حاضرین برای دقایقی با ملی پوشان به گفت و گو پرداختند.

محمدرضا حاج یوسف زاده مدیر فنی تیم ملی، محسن ذکریا مربی تیم ملی، هادی کردی سرپرست تیم ملی . پیمان ترکاشوند رئیس هیات جودو استان تهران نیز در این جلسه حضور داشتند.

در مراسم بدرقه تیم ملی، ملی پوشان کشورمان پس از تحویل وسایل شخصی با رد شدن از زیر قرآن برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اعزام شدند.

ملی پوشان پیش از خروج از فدراسیون جودو از زیر پرچم سرخ گنبد سالار شهیدان ابا عبدالحسین (ع) رد شدند و با تبرک کردن این پرچم میزان عشق و ارادت خود به اهل بیت و سید سالارشهیدان و خاندان مظلومش را نشان دادند و راهی مسابقات شدند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازیهای کشورهای اسلامی 2022 قونیه همبستگی کشورهای اسلامی مراسم بدرقه تیم ملی فدراسیون جودو ورزش و جوانان تیم ملی جودو استان همدان ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد

به گزارش «تابناک»، علی خاکزاد، دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدا به دنبال این بودیم که شرایط را برای حضور بانوان تماشاگر فراهم کنیم اما زیرساخت‌ها مناسب نبود. بعد از بازدید استاندار محترم از ورزشگاه یادگار امام (ره) جلسه‌ای برگزار کردیم و مقرر شد نواقص این ورزشگاه تا ۲۴ فروردین برطرف شود.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: بانوان تماشاگر می‌توانند از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در بازی تراکتور با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. بلیت‌فروشی بانوان تماشاگر نیز از طریق سایت انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • برنامه بدرقه پیکر علی‌اصغر رضایی نیک اعلام شد
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • استارت تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • دعوت جودوکار کردستانی به اردوی نهایی تیم ملی
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود
  • تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود