Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:50:33 GMT

افزایش ۲۵ درصدی آمار سرقت در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۸۲۵۹

افزایش ۲۵ درصدی آمار سرقت در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از افزایش ۲۵ درصدی آمار سرقت در این استان طی ۴ ماه نخست سال جاری خبر داد.

سردار سعید مطهری در نشست خبری که ۱۸ مرداد برگزار شد، اظهار کرد: تعداد زیادی از سرقت های اتفاق افتاده مربوط به سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی بوده که نکات امنیتی همچون نصب دزدگیر و یا استفاده از نگهبان را مورد توجه خود قرار نداده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به آمار تصادفات نیز اشاره کرد و گفت: طی سه ماه نخست امسال در این استان ۴۲ هزار تردد وجود داشته اما جاده ای همچون حدفاصل دشت به جنگل گلستان متاسفانه باریک و فاقد شانه خاکی است که سبب بروز تصادفات زیادی می شود.

سردار مطهری با اشاره به اینکه در مدت زمان ذکر شده شاهد افزایش بروز تصادفات در استان بوده ایم، افزود: خراسان شمالی در شمار جانباختگان ناشی از تصادفات طی امسال با کاهش ۱۶ درصدی مواجه بوده است.

به گفته وی از مجموع تصادفات رخ داده در این استان طی امسال یک درصد از تصادفات منجر به فوت، ۲۷ درصد منجر به جرح و ۷۲ درصد منجر به خسارت شده است.

این مقام انتظامی به کشف و استعمال مواد مخدر نیز اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه استعمال مواد مخدر در این استان از مواد سنتی به سوی مواد صنعتی پیش می رود و این زنگ خطری است که باید به آن توجه جدی داشت.

وی تصریح کرد: طی چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته آمار نزاع در این استان ۸۰ درصد  کاهش یافته است.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی، آمار نزاع های انفرادی در این استان با کاهش ۱۴ درصدی مواجه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اما یکی از مشکلات اجتماعی که در این استان وجود داشته مسئله نزاع بوده که آمار آن نسبت به سایر استان ها بالاتر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالی نزاع و درگیری سرقت مواد مخدر خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است

بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای سوم فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد

۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری از آقایان و ۲۴ درصد از خانم‌ها بودند

تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود چهارو نیم درصد کاهش داشت

تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

«مسجدی» رئیس سازمان پزشکی قانونی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ با بیان مطلب فوق گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند؛ این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای سوم فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری از آقایان و ۲۴ درصد از خانم‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • صید کیلکا ۱۲ درصد افزایش یافت