Web Analytics Made Easy - Statcounter

غریب آبادی از سکوت جامعه بین‌المللی در قبال جنایات رژیم آپارتاید اسرائیل به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «کاظم غریب‌آبادی»، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «چند روز از حملات مرگبار و پی‌درپی رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه فلسطینیان بی‌گناه می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سؤال این است که چند کودک باید جان خود را از دست بدهند تا جامعه بین‌المللی، شورای امنیت سازمان ملل و شورای حقوق بشر، این رژیم خون آشام را به‌خاطر جنایات گسترده اش، پاسخگو کند؟»

ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه حملات هوایی و توپخانه‌ای خود به مناطق مختلف نوار غزه را آغاز کرد که بر اثر این حملات وحشیانه، ۳۲ نفر از جمله ۶ کودک و ۲ زن شهید شدند. ۲۱۵ شهروند دیگر فلسطینی نیز زخمی شده‌اند که ۹۶ نفر از آن‌ها کودک، ۳۰ نفر زن و ۱۲ نفر سالخورده هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد حقوق بشر حمله به غزه نابودی اسراییل مبارزه با صهیونیزم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: با‌ حمله اسرائیل پیروزی تمدنی برای ایران شکل گرفت

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: با انجام این عملیات، یک پیروزی تمدنی شکل گرفت و رژیم صهیونیستی بیش از چهار میلیارد دلار برای عملیات پدافندی هزینه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان، اظهار داشت: شورای فرهنگی عمومی یک قرارگاه فرهنگی بوده و ضمانت اجرای مصوبات آن، اقتدار شورا و پیگیری مطالبات است.

وی گفت: در قرارگاه شورای فرهنگ عمومی مسئله‌شناسی انجام می‌گیرد و بعد از آن فرآیندهای لازم برای حل آن طبق چارچوب‌های تعیین شده انجام می‌شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: برنامه‌های استانی طبق نیازهای استانی در شورا پیگیری می‌شود و اگر بودجه تعیین شده در مسیر درست صرف شود نتیجه هم حاصل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نباید در حوزه فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی دچار غفلت شویم و از طرفی برای به نتیجه رسیدن نباید عجله داشته باشیم چون تاثیرگذاری کار فرهنگی به زمان نیاز دارد.

خسروپناه تنها اولویت شورا را ستاد تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: برای نخستین بار نقشه راه سند تحول آموزش در حال تدوین است که در گذشته توجه چندانی به آن نشده بود.

وی در ادامه به پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: با انجام این عملیات، یک پیروزی تمدنی شکل گرفت و رژیم صهیونیستی بیش از چهار میلیارد دلار برای عملیات پدافندی هزینه کرد.

خسروپناه با بیان اینکه 28 کشور از این رژیم حمایت کردند، گفت: ایران مقتدرانه توانست 300 موشک و پهپاد را به سمت این کشور بفرستد که بیش از 40 درصد آنها از سامانه پدافندی عبور کرد و به اهداف خود اصابت نمود.

این مسئول با بیان اینکه هدف ایران وارد کردن آسیب جدی به تاسیسات رژیم صهیونیستی و یا تلفات جانی نبود، خاطر نشان کرد: این اقدام ایران در حد یک سیلی زدن بود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه اقدام ایران صرفا یک پیروزی بزرگ نبود و ابعاد مختلفی دارد، گفت: در واقع ایران اقتدار علمی و فناوری خود را نشان داد و از همه مهمتر،‌انجام این عملیات موجب انسجام بخشی در سطح کشور شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند
  • نتانیاهو : فشارها بر حماس افزایش می‌یابد
  • از ابتدای جنگ غزه حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند
  • خسروپناه: با‌ حمله اسرائیل پیروزی تمدنی برای ایران شکل گرفت
  • ترکیه: اسرائیل باید احساس شرم کند
  • عملیات وعده صادق دفاع در مقابل تجاوز اسرائیل بود