Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@15:52:29 GMT

تک گل بازیکن تبریزی مانع شکست تیم ملی نشد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۸۶۷۹

تک گل بازیکن تبریزی مانع شکست تیم ملی نشد

تیم ملی هاکی داخل سالن زنان ایران در اولین دیدارش در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا با وجود گلزنی بازیکن تبریزی خود نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تیم ملی زنان هاکی داخل سالن کشورمان روز گذشته در اولین دیدار از مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ تایلند به مصاف تیم ملی اندونزی رفت و با نتیجه سه به یک بازی را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تک گل تیم ملی ایران در این مسابقه را نسیم میرزائی بازیکن تبریزی این تیم به ثمر رساند.

 

تیم ملی زنان کشورمان در دومین دیدار خود فردا (چهارشنبه – نوزدهم مرداد ماه) به مصاف تیم ملی قزاقستان خواهد رفت.

 

این مسابقات با حضور 9 تیم در قالب 2 گروه از تاریخ 17 تا 24 مرداد ماه در بانکوک تایلند برگزار می‌شود که تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های قزاقستان، چین تایپه، اندونزی و پاکستان هم‌گروه است.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی‌های پایانی دو گروه A و B جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا همزمان پیگیری شد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به دور حدفی این رقابت‌ها مشخص شود.   در گروه A از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های میانمار - چین و همچنین تایلند میزبان رقابت‌ها با ویتنام بازی کرد.   تیم ملی فوتسال تایلند موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد ویتنام عبور کرده و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. در دیگر مسابقه هم تیم‌های میانمار و چین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری سه بر یک میانمار خاتمه یافت.   به این ترتیب در جدول این گروه تایلند با ۹ امتیاز صدرنشین شد و ویتنام با ۴ امتیاز و تفاضل گل صفر در رده دوم قرار گرفت. میانمار با ۴ امتیاز و تفاضل گل منفی ۳ سوم شد و نتوانست جواز حضور در دور حذفی را کسب کند. چین هم بدون امتیاز به کار خود در این بازی‌ها پایان داد.

دیگر خبرها

  • عیدیان راهی فینال شد
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • موج دریا مانع از شکست این تیم نشد
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی