Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که تل‌آویو هیچ محدودیتی برای ترور اعضای جهاد اسلامی حتی پس از آتش‌بس ندارد.

گانتس در مصاحبه با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت که مقامات صهونیست برای آزادی «بسام الساعدی» از رهبران «جهاد اسلامی» و «خلیل عواوده» از اسرای فلسطینی که از ۱۵۰ روز پیش اعتصاب غذا کرده، در چارچوب تفاهمات آتش‌بس هیچ تعهدی نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جنگ این رژیم با اشاره به صهیونیست‌های تحت اسارت گروه‌های مقاومت مدعی شد: «مسئله بازگشت فرزندان ما موضوعی حیاتی است و باید بخشی از راه حل در یک چشم‌انداز بلندمدت باشد.»

او با این ادعا که جنبش حماس نیز در تیررس این رژیم قرار دارد افزود: «زمانی که صلح برقرار شود، رفاه اولیه برای مردم غزه نیز برقرار خواهد شد.»

این در حالی است که «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی پس از اعلام آتش‌بس در نوار غزه، در نشستی خبری با تأکید بر این‌که جهاد اسلامی امروز قوی‌تر از همیشه است و همه شهر‌های دشمن در تیررس موشک‌های مقاومت هستند، گفت: «اگر دشمن بر توافق پایبند نباشد دوباره جنگ را از سر خواهیم گرفت.»

زیاد النخاله اضافه کرد: «دشمن صهیونیستی تهاجم خود را برای پایان دادن به جنبش جهاد اسلامی و سرایا القدس آغاز کرد، اما ما حرکت خود را برای دفاع از وحدت مردم و اشغال انجام دادیم و ما قوی‌تر از همیشه بیرون آمدیم. اگر دشمن به چیزی دست یافته بود، به دنبال توافق با جهاد اسلامی برای آتش‌بس تحت حمایت مصر نبود.»

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی نوار غزه بنی گانتس تحولات فلسطین جهاد اسلامی آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی

در جریان حمله وقیحانه رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، خاک کشورمان مورد حمله قرار گرفت.در این میان، معدود افرادی در داخل کشور مدعی بودند باید از دادن هر گونه پاسخی به رژیم اشغالگر قدس خودداری کرد تا منجر به تحریک بیشتر تل آویو و حامیانش نشد! این درخواست، با اصول و ثوابت غنی گفتمان انقلاب اسلامی و سیاست خارجی انقلابی همخوانی نداشت. در قاموس و منظومه انقلاب اسلامی، تسلیم در برابر دشمن و تن دادن به ذلت اساسا معنا و مفهومی ندارد. فرمایشات رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی در خصوص لزوم تنبیه دشمن متجاوز صهیونیستی و وعده قطعی ایشان مبنی بر این موضوع، بار دیگر پویایی و قاطعیت نظام جمهوری اسلامی و تعلق خاطر آن به گفتمان مقاومت را نشان داد. در نهایت، وقوع عملیات وعده صادق، خط بطلانی پررنگ بر ادعای کسانی بود که تصور می کردند جمهوری اسلامی ایران جنایت اخیر صهیونیستها را پذیرفته یا حتی در ازای عدم واکنش به آن در صدد امتیازگیری های مدنظر منطقه ای خود می باشد! ایران اسلامی نشان داد که قاطعیت و درایت دو رکن اصلی راهبردپردازی آن در مواجهه با تحولات جهانی محسوب می شود و خروجی این دو، ایجاد عزت و غرور برای ملت ایران است. 

دلیل استقبال گسترده همه سلایق و گروهها (به جز عده اندکی که کاملا معلوم الحال هستند) از اقدام دشمن شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ناظر بر تعلق خاطر مشترک دهها میلیون ایرانی به سرزمین و داشته های خود است. دشمن صهیونیستی با حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، عملا به خاک ایران تجاوز کرد و در مقابل، با گردش صدها پهپاد و موشک کروز بر فراز آسمانهای خود ، فرار گسترده ساکنان اراضی اشغالی به پناهگاهها و در نهایت انهدام بخش عمده ای از پایگاه نظامی خود در صحرای نقب مواجه شد.

در چنین معادله ای، برنده و بازنده مشخص هستند! بازنده مطلق این میدان، صهیونیستها و غرب و کسانی هستند که هنوز دل در گروی سازش با دشمن بزرگ ایرانیان یعنی تل آویو هستند. رژیم اشغالگر قدس درجریان تحولات اخیر منطقه بار دیگر نشان داد که اساسا ایران و خاک آن را دشمن خود پنداشته و از نام کشورمان، با هر انگیزه ای که بر زبان آورده شود هراس دارد. در برابر چنین دشمن وقیح و بدذاتی نباید ذره ای عقب نشینی کرد.

دیگر خبرها

  • تببین پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی در میزگرد اعضای شانگهای
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد
  • تمام ۱۲ موشک هایپرسونیک ما به هدف اصابت کرد‌‌ ‌
  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد
  • قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران به پایان رسیده است
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی
  • بی‌اعتمادی جنگ سالاران رژیم صهیونیستی به یکدیگر
  • سیلی مدافعان امنیت به اسرائیل خرسندی ملت را به دنبال داشت