Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@12:00:51 GMT

نهضت تبلیغ باید با رویکرد جهاد تبیین انجام شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۸۸۵۲

نهضت تبلیغ باید با رویکرد جهاد تبیین انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در جلسه هم اندیشی «عهد جهاد» در سالن جلسات تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه سازماندهی نهضت تبلیغ از جدی‌ترین وظایف روحانیون است، اظهار کرد: نهضت تبلیغات در گیلان با وجود رویکردهای جدیدی که برای آن پیش بینی شده اما تا رسیدن به تراز انقلاب اسلامی نیاز به تلاش بیشتر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه نهضت تبلیغ باید با رویکرد جهاد تبیین انجام شود، افزود: کار تبلیغ در گیلان با محدودیت‌های شدیدی همراه است لذا باید با جدیت بیشتری در این حوزه کار کرد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه نهضت تبلیغ نباید با رویکرد قدیمی و نگاه به گذشته همراه باشد، گفت: برخی نقاط قوت تبلیغ در گذشته با توجه به تهاجم فرهنگی و سبک زندگی جدید و فضای مدیریتی تبلیغ به معنای عام فرق کرده است. 

مهدوی با اشاره به اینکه نهضت تبلیغ در تراز انقلاب اسلامی به امر ولی فقیه در تحقق جهاد تبیین صورت می‌پذیرد، بیان کرد: باید برای تبلیغ در ایام محرم و صفر برنامه ریزی کنیم و نقاط ضعف موجود نیز آسیب‌شناسی شود. 

گفتنی است که حاضران در این جلسه درباره موضوعاتی مانند مشکل اسکان مبلغان، عدم برگزاری نماز جماعت صبح در اکثر مساجد گیلان، ضرورت گفت‌وگو درباره آسیب‌های فرهنگی استان و یافتن راهکار مناسب برای آن و ضرورت بهره گیری از ظرفیت طلبه‌های جوان استان برای حل مشکلات فرهنگی بحث و تبادل نظر کردند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید مهدوی نهضت تبلیغ جهاد تبیین نهضت تبلیغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیای، در این همایش سومین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی جانشین سپاه قدس گرامی داشته شد، همچنین در این مراسم به مناسبت هفتمین روز در گذشت جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس حاج محمد کیانی برخی ابعاد شخصیتی وی بررسی شد.
سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی دیگر از محور‌های این همایش تبیینی بود عملیات بزرگ وعده صادق و حمله موشکی سپاه به سرزمین‌های رژیم جعلی اسرائیل یکی دیگر از محور‌های این همایش بود که برخی صاحب نظران دیدگاه‌های خود را درباره این حمله غرورآفرین ارائه کردند.
در بخش دیگری از این همایش واقعه حمله نظامی آمریکا در طبس و شکست این حمله بررسی شد.
سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به عنوان میهمان ویژه این مراسم در سخنانی روح معنویت و همراهی مردم را عامل موفقیت در تمامی رویداد‌ها و فراز و نشیب انقلاب عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • مراحل هشت‌گانه تبدیل شدن ایران به ابرقدرت
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است