Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:46:45 GMT

کشته شدن سرکرده ارشد داعش در جنوب سوریه

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۹۰۰۵

کشته شدن سرکرده ارشد داعش در جنوب سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع محلی در استان درعا واقع در جنوب سوریه از کشته شدن یکی از سرکرده‌های ارشد گروه تروریستی داعش در این منطقه خبر داد.

این منبع به پایگاه خبری «نورث پرس» گفت که محمد عبدالله البائع  ملقب به «ابو سالم العراقی» سرکرده یکی از گروههای داعش در درعا، کشته شد.

به گفته این منبع، این تروریست، با یک کمربند انفجاری خود را کشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که العراقی، پس از درگیری با نیروهای امنیتی سوریه که محل اقامت وی را محاصره کرده بودند، خود را منفجر کرد. محل اقامت وی، در شهرک «عدوان» در غرب درعا قرار داشت.

نیروهای سوری هم در اطراف عدوان در حالت آماده‌باش قرار دارند. بیش از ده خودروی نظامی وارد شهرک «تسیل» در غرب درعا شده و یک ایست‌وبازرسی موقت هم احداث شد.

العراقی اصالتا ساکن و متولد شهر موصل عراق بوده است و یکی از سرکرده‌های ارشد داعش در جنوب سوریه به شمر می‌رود. وی تحت تعقیب نیروهای ارتش سوریه قرار داشته است.

با وجود آزادسازی شهرهای الرقه در سوریه و موصل در عراق و پایان خلافت ادعایی گروهک تکفیری داعش، اما اعضای این گروهک در قالب هسته‌های کوچک چند نفره هر از گاهی به نظامیان و غیرنظامیان یورش برده و تلفات انسانی و مالی به جا می‌گذارند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی / ۲ نفر کشته شدند

ساعت ۱۰:۲۳ صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، حادثه در اسکله پتروشیمی رازی منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات شد که ۲ نفر از مصدومان سرپایی درمان شدند.   به گزارش فردا به نقل از روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بندر امام خمینی، ساعت 10:23 صبح امروز جمعه 31 فروردین 1403، سقوط یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره 6 در حال انجام تعمیرات بوده است متاسفانه منجر به فوت 2 نفر و مصدوم شدن 4 نفر از نیروهای تعمیرات شد؛ 2 نفر از مصدومان حادثه بصورت سرپایی درمان و 2 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی / ۲ نفر کشته شدند
  • اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد
  • وزارت دفاع سوریه از حمله اسرائیل به جنوب این کشور خبر داد
  • تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • شنیدن شدن صدای چندین انفجار در عراق و سوریه
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند